Rib tur frå Fosnavåg

Utrulig kjekk tur. I eit fantastisk ver fekk vi oppleve Runde. Ein tur utom Grasholmane der vi fekk... les mer

Anmeldt 8. august 2021
Snikkar1
Fantastisk

Fantastisk rib tur til Runde. Må berre få skryte av den fantastiske guiden som tok oss med på denne... les mer

Anmeldt 7. august 2021
tinal176

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Veldig gøy tur, absolutt verdt det. Eivind var utrolig flink, og kunne fortelle mye om historikk og naturen rundt Rundefjellet.

Dato for opplevelse: juli 2020
2  Takk, Hege M
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Utrolig gøy tur rundt Runde med kunnskapsrik og flink guide/båtfører. Fikk sett mye fugleliv og hørt spennende historier om både fugler og Rundeskatten. Anbefales!

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, P35WLsuzannes
Anmeldt 21. juni 2020 via mobile enheter

Herlig adrenalin kick. Selv en regnværsdag dag så finnes det spennende opplevelser i Fosnavåg. Profesjonell firma med hyggelig og kunnskapsrik guide. Fikk komme nær Lunde fuglene v Runde og morsom fartsfull båttur rundt. Fikk se Havørn og sel. Moro for ungdom og de godt voksne. Anbefales å gjøre når man er her.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, Metteberg65
Anmeldt 22. mai 2020

Kjørte rib fra Fosnavåg sentrum til blant anna Fuglefjellet på runde og grasøyane. Flott og artig tur, med dyktig og kunnskapsrik guide/sjåfør. Anbefales!

Dato for opplevelse: august 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med denne attraksjonen
2  Takk, stiannytun
Anmeldt 19. juli 2021