Wow - for en opplevelse

På tur med rib - gikk bra det selv for «gamle» damer. Vel «installert» i flytedrakt og med... les mer

Anmeldt 1 uke siden
Bente1953
Oslo, Norge
Fantastisk tur!!

Fantastisk artig tur rundt Runde med akkurat passe med dønninger. Veldig bra med kunnskapsrik og... les mer

Anmeldt 1 uke siden
421metteh
Trondheim, Norge

Anmeldt 28. juli 2021

Hadde en fantastisk tur med Havopplevelse søndag 25. juli 2021. Da fikk vi en super tur med alt det den innebar av historiefortelling, fotografering og hva som var av muligheter i området. Dagen etter spurte jeg om det var plass på en ny tur. Da foreslo han at vi kunne ta en egen spesialtilpasset fototur etter at han kom hjem fra siste turen den kvelden. Været var på det beste med fin temperatur, flatt hav og tilnærmet skyfri himmel. Vi fikk denne kvelden oppleve Runde fra den beste siden med rød himmel, 7 havørner, masse havsule, alke, lomvi, teist, lundefugl, krykkje, skarv med mer. Turen sluttet da sola gikk ned i havet. Da var fotobrikken full av nydelige bilder av de overnevnte fuglene, spesielt mye havsule, havørn og lundefugl. Dette ble en minnerik kveld som følge av god tilrettelegging, serviceinnstilling og interesse for å levere slik at vi som kunder fikk oppleve noe ekstra.

Takk, slindaas
Anmeldt 28. juli 2021

Fart og spenning kombinert med forteljing om både fugleliv, miljø, Rundeskatten mm. Ein engasjert og kunnskapsrik guide. Vi fekk sjå og oppleve fuglelivet i fuglefjellet på nært hald. Vi kjem gjerne att!

Takk, torunn_177
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Eivind var super som guide på ribben rundt Runde! Han er tydelig genuint interessert i lokalhistorie og fugleliv! Barna (ca 10 år) hylte av glede i bølgene. Vi kommer garantert tilbake :)

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, Tonje I
Anmeldt 20. juli 2021

Eivind ga oss en kjempefin naturopplevelse, masse lokalkunnskap og god formidlingsevne.
Fart og spenning, fikk mye for pengene.
Takk for turen @havopplevelse
Hilsen Stendahlene

Takk, irenas967
Anmeldt 10. juli 2021

Kjempefin RIB-tur rundt fugleøya Runde i sol og havblikk. Moro å se øya fra sjøsiden etter at vi på formiddagen hadde gått i fjellet der. Trivelig og kunnskapsrik guide med god formidlingsevne! To «innlandskrabber» ble oppdatert på alt fra Runde-skatten, fuglelivet, livet på fyret og bølgekraftverk. Turen anbefales og ble et høydepunkt for oss!

Takk, soffi2021