Wow - for en opplevelse

På tur med rib - gikk bra det selv for «gamle» damer. Vel «installert» i flytedrakt og med... les mer

Anmeldt 2 uker siden
Bente1953
Oslo, Norge
Fantastisk tur!!

Fantastisk artig tur rundt Runde med akkurat passe med dønninger. Veldig bra med kunnskapsrik og... les mer

Anmeldt 2 uker siden
421metteh
Trondheim, Norge

Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk rib tur til Runde. Må berre få skryte av den fantastiske guiden som tok oss med på denne opplevelse. Anbefaler virkelig denne turen.

Dato for opplevelse: august 2021
Takk, tinal176
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

For en opplevelse fra start til slutt! Tenåringer og voksne hoier og skrek på bølgene, og historiene som ble fortalt var både morsomme og interessante.
Absolutt en opplevelse som vil bli husket.
Anbefales på det sterkeste.

Dato for opplevelse: august 2021
Takk, Karin Anita H
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Vi har hatt en kjempefin tur rundt Runde i dag. Eivind sto for en underholdende, kunnskapsrik og trygg tur. Det trakk litt rundt Runde fyr, men det krydret bare turen vil absolutt anbefale turen. Tusen takk

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, Mette W
Anmeldt 28. juli 2021

Hadde en fantastisk tur med Havopplevelse søndag 25. juli 2021. Da fikk vi en super tur med alt det den innebar av historiefortelling, fotografering og hva som var av muligheter i området. Dagen etter spurte jeg om det var plass på en ny tur. Da foreslo han at vi kunne ta en egen spesialtilpasset fototur etter at han kom hjem fra siste turen den kvelden. Været var på det beste med fin temperatur, flatt hav og tilnærmet skyfri himmel. Vi fikk denne kvelden oppleve Runde fra den beste siden med rød himmel, 7 havørner, masse havsule, alke, lomvi, teist, lundefugl, krykkje, skarv med mer. Turen sluttet da sola gikk ned i havet. Da var fotobrikken full av nydelige bilder av de overnevnte fuglene, spesielt mye havsule, havørn og lundefugl. Dette ble en minnerik kveld som følge av god tilrettelegging, serviceinnstilling og interesse for å levere slik at vi som kunder fikk oppleve noe ekstra.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, slindaas
Anmeldt 28. juli 2021

Fart og spenning kombinert med forteljing om både fugleliv, miljø, Rundeskatten mm. Ein engasjert og kunnskapsrik guide. Vi fekk sjå og oppleve fuglelivet i fuglefjellet på nært hald. Vi kjem gjerne att!

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, torunn_177