“Sen lunsj”
Anmeldelse av Madelynn Coffee

Madelynn Coffee
Vurdert som nr. 1 av 7 Restauranter i Fosnavåg
Anmeldt 30. november 2018 via mobile enheter

Herlig atmosfære og fantastisk betjening som ga god anbefaling.
Nydelig mat. Den beste cappuccino jeg har smakt. Koste oss Max.
Fin kunst på veggene som innehaver fortalte om.
Må besøkes.

Takk, karininas

Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Om du vil ha lunsj, kaffi, kaker eller middag er dette stedet du garantert får noe godt å spise og drikke. Burgeren er fantastisk med søtpotetchips til, men menyen er rik på godbiter hele veien.
Det hjelper selvsagt at betjeningen er veldig hyggelige, og hjelpsomme.
Atmosfæren er god og lokalene rene og innbydende.
Kaffien er deres egen og er helt nydelig.

Derfor er det lett anbefale stedet. Legge ved bilde som viser hvis mye som lå igjen sist gang. Det var så fristende når det ble servert at vi glemte «før» bilde!

Takk, Sukkeret
Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Kjempekoselig sted med supergod mat og superbra service! Beste burger jeg har spist i hele mitt liv :-)

Takk, Eivind_83
Anmeldt 31. august 2018 via mobile enheter

Nydelig stemning, ro, kreativitet, fin atmosfære. Med ypperlig MAT og drikke! Gå ikke glipp av dette!

Dato for besøk: august 2018
Takk, lindaaW9075PQ
Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Skjønner godt at dette stedet ligger helt i toppen av steder i Fosnavåg. Nesten litt irriterende at vi ikke har oppdaget stedet tidligere.
En av de bedre burgerne jeg har fått og ellers en spennende amerikansk inspirert meny som vi vil prøve mer av ved en senere anledning.
Anbefales!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Ttrond

Reisende som så på Madelynn Coffee, så også på

Ulsteinvik, Ulstein
Herøy Municipality, Møre og Romsdal

Har du vært i Madelynn Coffee? Del dine erfaringer!