“40 min for en kjeks”
Anmeldelse av Madelynn Coffee

Madelynn Coffee
Vurdert som nr. 1 av 7 Restauranter i Fosnavåg
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

De brukte 40 minutt på komme med en cookie, og maten til oss på borde kom på veldig ulike tidpunkt. De glemte også halvparten av påleggene på sandwitchen til en på bordet. Skal aldri tilbake hit:)

Takk, minasomby

Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Dette var mat som bader i fett. Ingen smak, bare kvalmende. Anbefaler ikke denne restauranten. Var ekstremt varmt inne der også.

Takk, Mortimermus
Anmeldt 26. februar 2020

Ble anbefalt å spise her og vi ble ikke skuffet. Litt treg service, men vi hadde ikke dårlig tid. Vi var 8 personer og vi spiste ulikt, men alle var fornøyd med valg av mat.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, Eva B
Anmeldt 13. januar 2020

Feira bursdagen min i lag med dei nærmaste i familia mi. Fekk servert den BESTE suppa eg nokon sinne har smakt!

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Henniie
Anmeldt 9. januar 2020 via mobile enheter

Madelynn anbefales på det varmeste enten man bare vil ha en kaffikopp, eller også ønsker middag. Betjeningen er alltid hyggelig og både mat og drikke er god. Min favoritt er stedets hjemmelagde sjokolade-cookie og kaffe.

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, Halvor58

Reisende som så på Madelynn Coffee, så også på

Ulsteinvik, Ulstein
Herøy Municipality, Møre og Romsdal

Har du vært i Madelynn Coffee? Del dine erfaringer!