“Dyrt, dårlig og lite”
Anmeldelse av Madelynn Coffee

Madelynn Coffee
Vurdert som nr. 1 av 7 Restauranter i Fosnavåg
Anmeldt 22. juli 2020

Sandwich: Hovedsaklig brød. Loff. Ellers litt smeltet smør, noen få biter stekte grønnsaker (squash, sopp, paprika), ingenting annet utover tilbehøret: potetgull med salt fra butikken (!). Pris: 170,- . Ventetid nesten en time

Takk, Minusiv

Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

1 time er rett og slett for lenge å vente på en hamburger i lokale som et 1/3 fullt.
Burgeren var dog god.

Takk, olavskj_rpeb
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Svært skuffa da vi hadde sett gode anmeldelser før besøket. Lang serveringstid før vi fikk maten. BLT-sandwich som både manglet salat/grønt og rant av fett. Chip med bismak av gammel frityrolje... Koronatiltak fungerer ikkje i forhold til bestilling der man står i eit trangt område tett sammen med andre i kø. Anbefales ikkje.

1  Takk, Ann Christin A
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Fantastiske burgere, mye godt øl og hyggelige folk, perfekt sted i øsregnet. Gå for Juicy Lucy-burgeren men beregn god tid om det er mye folk i lokalet. Det tar tid å lage mat med kjærlighet ❤️

Takk, Adventurer608089
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

De brukte 40 minutt på komme med en cookie, og maten til oss på borde kom på veldig ulike tidpunkt. De glemte også halvparten av påleggene på sandwitchen til en på bordet. Skal aldri tilbake hit:)

Takk, minasomby

Reisende som så på Madelynn Coffee, så også på

Ulsteinvik, Ulstein
Herøy Municipality, Møre og Romsdal

Har du vært i Madelynn Coffee? Del dine erfaringer!