Gratis avbestilling frem til 13.08.21
Booking.comUSD 148
eDreams
Agoda.com
Anmeldt 29. oktober 2018

Var her lørdag 27. -28 okt,hyggeilg personale og god mat og drikke.flotte rom med utsikt mot havet.,og stilt og roligt ,godt å stå opp til en god frokost etter en god natts søvn..Hadde superior rom så var veldig bra ,kjempebra middag,kommer gjerne tilbake

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Roger R
Monica B, Manager på Thon Hotel Fosnavåg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2018

Hei Roger,

tusen takk for flott tilbakemelding, vi setter stor pris på at du tok deg tid til å komme med denne!

Håper vi får anledning til å ønske deg velkommen til oss flere ganger:-)

Anmeldt 17. oktober 2018

Nytt fint hotell. Flott konsertsal ifbm hotellet. Bra rom. God mat og service i restauranten.
Direkte forbindelse med konsertsal. Veldig bra for barnefamilier. Kort kjøretur til badeland. Kan anbefales.

Dato for oppholdet: oktober 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Tommy S
Monica B, General Manager på Thon Hotel Fosnavåg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. oktober 2018

Hei Tommy,

tusen takk for flott tilbakemelding, det setter vi stor pris på:-)

Håper vi får anledning til å ønske dere velkommen til oss flere ganger!

Anmeldt 20. september 2018 via mobile enheter

Flott hotell i flott kystnatur. Fint rom, men ikke sjøutsikt. Fantastisk frokost i en restaurant med kjempefin sjøutsikt.

Beliggenheten til konsertlokalet vegg- i-vegg er helt super. (Konserten med Mezzoforte får terningkast 6)

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, Mette B

Hei Mette,

Håper vi får anledning til å ønske deg velkommen til oss flere ganger:-)

Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Alt er helt supert på dette hotellet; middagen og frokosten var kjempegod og de ansatte er superhyggelige! Rommene var også veldig bra med gode senger og fasiliteter. Absolutt verdt et besøk og vi kommer tilbake en annen gang!

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, Eivind_83
Monica B, Manager på Thon Hotel Fosnavåg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. september 2018

Hei Eivind,

tusen takk for super tilbakemelding, vi setter stor pris på at du tok deg tid til å komme med denne:-)

Håper vi får anledning til å ønske dere velkommen til oss flere ganger!

Anmeldt 26. august 2018 via mobile enheter

Vi kjørte over 5600 km, hadde 14 netter på hoteller i Norge, fra sør til nord og tilbake.
Thon hotel Fosnavåg var den beste opplevelsen.
Hyggelig stab, nydelig frokost og deilig mat i restauranten om kvelden.
Vi fikk og oppgtadert rom pga en feil på det første rommet og sa ble det enda bedre.
Kan trygt anbefale dette hotellwt.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Margot V
Monica B, General Manager på Thon Hotel Fosnavåg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. september 2018

Hei Margot,

tusen takk for en helt fantastisk tilbakemelding, dette var særdeles hyggelig lesning:-)

Jeg skal selvsagt sørge for at alle ansatte får denne!

Håper vi får anledning til å ønske dere velkommen til oss flere ganger.