Anmeldt 4. februar 2019 via mobile enheter

På tur med familien, supert hotell! Kjekt å kombinere med sunnmørsbadet☺️
Reiste med et barn og en voksen med cøliaki, kjempebonus at kokken kommer å tilbyr seg å lage glutenfrie pannekaker. Jenta på 10 smilte nesten rundt ❤️ Takk for kjempeservice!

Dato for oppholdet: februar 2019
Takk, Maria H
Monica B, Leder  på Thon Hotel Fosnavag, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. februar 2019

Hei Maria,

tusen takk for kjempehyggelig tilbakemelding, vi setter stor pris på at du tok deg tid til å komme med denne:-)

Håper vi får anledning til å ønske dere velkommen til oss flere ganger!

Anmeldt 29. januar 2019 via mobile enheter

Kjempegod service, frukost, lunsj og middag! Også ganske bra glutenfritt utvalg både på hotellet og badeanlegget! Flott kino med gode seter og kjekt med stort badeanlegg i nærheten! Vi kjem garantert til å reise dit fleire helger! :-)

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, Natalie H
Monica B, Leder  på Thon Hotel Fosnavag, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. januar 2019

Hei Natalie,

tusen takk for flott tilbakemelding, det setter vi stor pris på!

Håper vi får anledning til å ønske dere velkommen til oss flere ganger:-)

Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Flott beliggenhet i havna i Fosnavåg. Åpent og lyst entre-område. God og hyggelig service i resepsjonen. Hotellet er ganske nytt og rommene er rene, ryddige og lyse.
Restauranten på hotellet er også verdt et besøk. Spiste klippfisk som var nydelig tilberedt!
God og omfattende frokostbuffet.

Takk, bergerac42

Hei,

tusen takk for flott tilbakemelding, vi setter stor pris på at du tok deg tid til å komme med denne!

Restaurant og kjøkken har fått viderebrakt din tilbakemelding ang klippfisk og frokost:-)

Håper vi får anledning til å ønske deg velkommen til oss flere ganger!

Anmeldt 16. november 2018

Nydelige rom! Fellesareal har vakre fargevalg og fin utforming. Et hotell som er vakkert for øynene. Hotellet ligger flott til rett ved sjøen og utsikten er ypperlig. Fikk rom med veranda mot sjøen og det var veldig kjekt. Serviceinnstilt betjening. Vi bestilte juletallerken. Utrolig stor porsjon og svært velsmakende. Ribbesvoren var god og sprø, helt perfekt. VI hadde et veldig kjekt opphold

Romtips: Spør om de har rom mot sjøsiden med veranda
Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, turid g

Hei Turid,

tusen takk for flott tilbakemelding, jeg setter stor pris på at du tok deg tid til å komme med denne!

Slike tilbakemeldinger motiverer oss alle til å fortsette å gi det lille ekstra til våre gjester, og jeg skal selvsagt sørge for at alle ansatte får lese denne.

Håper vi får anledning til å ønske dere velkommen til oss flere ganger:-)

Anmeldt 13. november 2018 via mobile enheter

Nydelig frokost, god middag, flotte rom! Hyggelig betjening, rolig, gode senger. Flotte konferanse fasiliteter. Greie priser. Det eneste en kan trekke for er at en må betale for parkering, dette i Fosnavåg! Likevel full score fra meg:)

Takk, M6541TXjann

Hei,

tusen takk for flott tilbakemelding, vi setter stor pris på at du tok deg tid til å komme med denne:-)

Vi har dessverre ikke tilgang til egen parkering, men har et flott samarbeid med Fosnavåg Parkering som ligger vegg i vegg med hotellet.

Håper vi får anledning til å ønske dere velkommen til oss flere ganger!