Mette
5,0 av 5 boblerService
Monica Bjørhovde, AnnetThon Hotel Fosnavåg, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 4. aug. 2020
Hei Mette,

tusen takk for flott tilbakemelding, vi setter stor pris på at du tok deg tid til å komme med denne:-)

kr 2 369
30.7 km fra Thon Hotel Fosnavåg
74.4 km fra Thon Hotel Fosnavåg
Se flere hoteller i Fosnavåg
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Må bare skryte av hotellet, standard, restaurant og ikke minst fantastisk hyggelige ansatte som gjorde oppholdet perfekt.
Kommer garantert tilbake om veien fører oss dit!
Kan anbefales om en er alene eller flere på tur.

Takk, 281kjetilb
Monica Bjørhovde, Annet på Thon Hotel Fosnavåg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2020

Hei Kjetil,

tusen takk for fantastisk flott tilbakemelding, vi setter stor pris på at du tok deg tid til å komme med denne:-)

Anmeldt 21. juni 2020 via mobile enheter

Kjæreste langhelg i Fosnavåg. Fint hotel m hyggelig betjening og flotte rom. Oppgradert til suite med en fantastisk utsikt. Hotel ordnet m aktiviteter og middag ute på Skotholmen. Veldig bra 😊 deilig frokost og fin restaurant

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Mette B
Monica Bjørhovde, Annet på Thon Hotel Fosnavåg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2021

Hei,

tusen takk for fantastisk flott tilbakemelding, vi setter stor pris på at du tok deg tid til å komme med denne.

Håper vi får anledning til å ønske dere velkommen til oss flere ganger:-)

Anmeldt 26. februar 2020

Hadde 2 dager her i februar og må bare få skryte av et flott hotell. Stilige rom og vi hadde utsikt over fjorden. Hadde hørt godt om frokosten og den skuffet ikke, bare å ha god tid så man kan smake på alt. Her vil bo igjen.

Dato for oppholdet: februar 2020
2  Takk, Eva B

Hei Eva,

Anmeldt 13. februar 2020 via mobile enheter

Utmerket opphold med flinke og hyggelige ansatte. God mat og god stemning klippfisken var kjempegod!. God atmosfære i frokosten. Godt tilrettelagt samarbeid med Sunnmørsbadet. Vi kommer gjerne tilbake til hotellet.

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, felixmudman

Hei,

Anmeldt 30. januar 2020

Som selger,reisende og storbruker av hotell,så er dette mitt favoritthotell. Hyggelige ansatte som alltid gjenkjenner meg og gir meg tilbakemelding på at det er kjekt å se meg igjen..service som overgår det jeg faktisk forventer selv.
Så de ansatte på dette hotellet gjør min dag mye bedre hver gang jeg bor der. Sist,men ikke minst..middag i restauranten..samme gode service,og enormt god mat.
Nei,jeg er ikke ansatt,men digger Thon Fosnavåg :)

Dato for oppholdet: januar 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Roar P
Monica B, Daglig leder på Thon Hotel Fosnavåg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. februar 2020

Hei Roar,

tusen takk for fantastisk tilbakemelding, dette var ekstremt hyggelig lesning:-)

Dine gode ord er spredt til alle våre ansatte, og vi gleder oss til neste gang vi får anledning til å ønske deg velkommen til oss!