TripadvisorUSD 158
Booking.comUSD 158
ZenHotels.com
eDreamsUSD 158
Anmeldt 21. juli 2020

Overraskende flott og nytt hotell i Fosnavåg. Enkelt med parkering. Hyggelige ansatte og flotte store rom med gode bad. God "a la carte" frokost som anbefales. Hyggelig uteområde og bar. Her kommer vi gjerne igjen.

Romtips: Best utsikt mot fjorden
2  Takk, MetteKBragstad
Monica Bjørhovde, Annet på Thon Hotel Fosnavåg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2020

Hei Mette,

tusen takk for flott tilbakemelding, vi setter stor pris på at du tok deg tid til å komme med denne:-)

Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Må bare skryte av hotellet, standard, restaurant og ikke minst fantastisk hyggelige ansatte som gjorde oppholdet perfekt.
Kommer garantert tilbake om veien fører oss dit!
Kan anbefales om en er alene eller flere på tur.

Takk, 281kjetilb

Hei Kjetil,

tusen takk for fantastisk flott tilbakemelding, vi setter stor pris på at du tok deg tid til å komme med denne:-)

Anmeldt 21. juni 2020 via mobile enheter

Kjæreste langhelg i Fosnavåg. Fint hotel m hyggelig betjening og flotte rom. Oppgradert til suite med en fantastisk utsikt. Hotel ordnet m aktiviteter og middag ute på Skotholmen. Veldig bra deilig frokost og fin restaurant

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Metteberg65
Anmeldt 26. februar 2020

Hadde 2 dager her i februar og må bare få skryte av et flott hotell. Stilige rom og vi hadde utsikt over fjorden. Hadde hørt godt om frokosten og den skuffet ikke, bare å ha god tid så man kan smake på alt. Her vil bo igjen.

Dato for oppholdet: februar 2020
1  Takk, Eva B

Hei Eva,

Anmeldt 13. februar 2020 via mobile enheter

Utmerket opphold med flinke og hyggelige ansatte. God mat og god stemning klippfisken var kjempegod!. God atmosfære i frokosten. Godt tilrettelagt samarbeid med Sunnmørsbadet. Vi kommer gjerne tilbake til hotellet.

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, felixmudman