Bli belønnet med One Key
5,0 av 5 boblerAnmeldt 27. juli 2020via mobile enheter
Monica Bjørhovde, AnnetThon Hotel Fosnavåg, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 4. aug. 2020
Hei,

tusen takk for flott tilbakemelding, vi setter stor pris på at du tok deg tid til å komme med denne:-)

• Lol.travel
30.6 km fra Thon Hotel Fosnavåg
52.9 km fra Thon Hotel Fosnavåg
Se flere hoteller i Fosnavåg
Anmeldt 24. juli 2020

Godt plassert hotell for natur opplevelser. Vi tok turen til Runde og fikk oppleve fuglefjellet etfantastisk skue. Serviceinnstillt og hyggelig personale på hotellet. Meget god frokost med hyggelig atmosfære.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, 424nilst
Monica Bjørhovde, Annet på Thon Hotel Fosnavåg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2020

Anmeldt 21. juli 2020

Overraskende flott og nytt hotell i Fosnavåg. Enkelt med parkering. Hyggelige ansatte og flotte store rom med gode bad. God "a la carte" frokost som anbefales. Hyggelig uteområde og bar. Her kommer vi gjerne igjen.

Romtips: Best utsikt mot fjorden
2  Takk, MetteKBragstad

Hei Mette,

Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Må bare skryte av hotellet, standard, restaurant og ikke minst fantastisk hyggelige ansatte som gjorde oppholdet perfekt.
Kommer garantert tilbake om veien fører oss dit!
Kan anbefales om en er alene eller flere på tur.

Takk, 281kjetilb

Hei Kjetil,

tusen takk for fantastisk flott tilbakemelding, vi setter stor pris på at du tok deg tid til å komme med denne:-)

Anmeldt 21. juni 2020 via mobile enheter

Kjæreste langhelg i Fosnavåg. Fint hotel m hyggelig betjening og flotte rom. Oppgradert til suite med en fantastisk utsikt. Hotel ordnet m aktiviteter og middag ute på Skotholmen. Veldig bra 😊 deilig frokost og fin restaurant

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Mette B
Monica Bjørhovde, Annet på Thon Hotel Fosnavåg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2021

Hei,

tusen takk for fantastisk flott tilbakemelding, vi setter stor pris på at du tok deg tid til å komme med denne.

Håper vi får anledning til å ønske dere velkommen til oss flere ganger:-)

Anmeldt 26. februar 2020

Hadde 2 dager her i februar og må bare få skryte av et flott hotell. Stilige rom og vi hadde utsikt over fjorden. Hadde hørt godt om frokosten og den skuffet ikke, bare å ha god tid så man kan smake på alt. Her vil bo igjen.

Dato for oppholdet: februar 2020
2  Takk, Eva B