Booking.comUSD 148
TripadvisorUSD 136
Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Fint og nytt hotell. Parkeringsplasser rett utenfor og i parkeringshuset rett over veien. Minuset var at ingen elbilladere i parkeringshuset virket.
Vi hadde familierom med dobbelseng og en ekstraseng. God plass på rommet og fint bad.
Hadde ikke rom med særlig utsikt .
Restauranten på hotellet hadde veldig god mat og vin. Ble positivt overrasket. Barnemenyen hadde veldig god hamburger.
Vi endte med å spise middag her begge kveldene vi bodde her.
God service var det også.
Frokosten var god og variert.

1  Takk, P5960FYlindat
Monica Bjørhovde, Annet på Thon Hotel Fosnavåg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2020

Hei,

tusen takk for flott tilbakemelding, vi setter stor pris på at du tok deg tid til å komme med denne:-)

Anmeldt 24. juli 2020

Godt plassert hotell for natur opplevelser. Vi tok turen til Runde og fikk oppleve fuglefjellet etfantastisk skue. Serviceinnstillt og hyggelig personale på hotellet. Meget god frokost med hyggelig atmosfære.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, 424nilst

Anmeldt 21. juli 2020

Overraskende flott og nytt hotell i Fosnavåg. Enkelt med parkering. Hyggelige ansatte og flotte store rom med gode bad. God "a la carte" frokost som anbefales. Hyggelig uteområde og bar. Her kommer vi gjerne igjen.

Romtips: Best utsikt mot fjorden
2  Takk, MetteKBragstad

Hei Mette,

Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Må bare skryte av hotellet, standard, restaurant og ikke minst fantastisk hyggelige ansatte som gjorde oppholdet perfekt.
Kommer garantert tilbake om veien fører oss dit!
Kan anbefales om en er alene eller flere på tur.

Takk, 281kjetilb

Hei Kjetil,

tusen takk for fantastisk flott tilbakemelding, vi setter stor pris på at du tok deg tid til å komme med denne:-)

Anmeldt 21. juni 2020 via mobile enheter

Kjæreste langhelg i Fosnavåg. Fint hotel m hyggelig betjening og flotte rom. Oppgradert til suite med en fantastisk utsikt. Hotel ordnet m aktiviteter og middag ute på Skotholmen. Veldig bra deilig frokost og fin restaurant

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Metteberg65
Monica Bjørhovde, Annet på Thon Hotel Fosnavåg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1 uke siden

Hei,

tusen takk for fantastisk flott tilbakemelding, vi setter stor pris på at du tok deg tid til å komme med denne.

Håper vi får anledning til å ønske dere velkommen til oss flere ganger:-)