Gratis avbestilling frem til 06.11.21
Gratis avbestilling frem til 05.11.21
eDreams
CheapTicketsUSD 160
Anmeldt 4. august 2020

Nyoppusset og stilig hotell med svært god standard og det meste man trenger. Problemfritt med hund. Serviceinnstilte folk og god frokost. Bra beliggenhet i Fosnavåg sentrum. Kommer veldig gjerne igjen.

Romtips: Be om utsikt mot sjøen
Takk, 794_ysteins
Monica Bjørhovde, Annet på Thon Hotel Fosnavåg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2020

Hei,

tusen takk for flott tilbakemelding, vi setter stor pris på at du tok deg tid til å komme med denne:-)

Håper vi får anledning til å ønske både deg og hunden velkommen til oss flere ganger!

Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Flott moderne hotell, imøtekommende og vennlig personale, men parkering burde vært gratis. Tips fra resepsjon om gratis parkering et stykke nedenfor som ikke alltid var ledig. Utrolig flott frokost, kan ikke huske å ha sett maken noe sted tidligere. Desverre svindyre priser i minibaren, men det er ikke ukjent.

1  Takk, porolotte
Monica Bjørhovde, Annet på Thon Hotel Fosnavåg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2020

Hei,

Dessverre har vi ikke tilgang til egen parkering, men flott at dere fikk info om de forskjellige parkeringsalternativene!

Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Fint og nytt hotell. Parkeringsplasser rett utenfor og i parkeringshuset rett over veien. Minuset var at ingen elbilladere i parkeringshuset virket.
Vi hadde familierom med dobbelseng og en ekstraseng. God plass på rommet og fint bad.
Hadde ikke rom med særlig utsikt .
Restauranten på hotellet hadde veldig god mat og vin. Ble positivt overrasket. Barnemenyen hadde veldig god hamburger.
Vi endte med å spise middag her begge kveldene vi bodde her.
God service var det også.
Frokosten var god og variert.

1  Takk, P5960FYlindat

Anmeldt 24. juli 2020

Godt plassert hotell for natur opplevelser. Vi tok turen til Runde og fikk oppleve fuglefjellet etfantastisk skue. Serviceinnstillt og hyggelig personale på hotellet. Meget god frokost med hyggelig atmosfære.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, 424nilst

Anmeldt 21. juli 2020

Overraskende flott og nytt hotell i Fosnavåg. Enkelt med parkering. Hyggelige ansatte og flotte store rom med gode bad. God "a la carte" frokost som anbefales. Hyggelig uteområde og bar. Her kommer vi gjerne igjen.

Romtips: Best utsikt mot fjorden
2  Takk, MetteKBragstad