TripadvisorUSD 143
Orbitz.com
eDreams
Trip.comUSD 164
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Vi var en familie på fem i 4 netter. Gode rom med nydelig utsikt (husk å be om havutsikt)
Nytt, rent, rolig, gode senger
Stor og flott frokostbuffet. Fint lobby / salongområde i 1.etg, med ok bar
Hyggelig betjening som hjalp oss det de kunne. God info om turer i nærområdene.
Et minus var p-hus ved siden av, litt vanskelig å lade bilen, info om priser ol
Det manglet også kaffe og sjampo på rommene

Takk, mariev469
Monica Bjørhovde, Annet på Thon Hotel Fosnavåg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2021

Hei,

tusen takk for at du tok deg tid til å komme med denne tilbakemeldingen, det setter vi stor pris på.
Vi har videreformidlet din tilbakemelding ang parkeringshuset til Fosnavåg Parkering som er eier, slik kan vi forhåpentligvis gjør det enklere i fremtiden.

Beklager på det sterkeste at dere ikke fikk kaffe og sjampo på dere rom, dette tar vi en runde på internt.

Håper vi får anledning til å ønske dere velkommen til oss ved en senere anledning:-)

Anmeldt 13. oktober 2020 via mobile enheter

En perle i havgapet av Sunnmøre! Alltid likefornøyd både med service og spesielt rommene vi har fått tildelt. Et perfekt sted for en langhelg eller lengere ferie der man kan slappe av i ro og stillhet

Dato for oppholdet: oktober 2020
Takk, Amund S
Monica Bjørhovde, Annet på Thon Hotel Fosnavåg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. mai 2021

Hei Amund,

tusen takk for helt fantastisk tilbakemelding, vi setter utrolig stor pris på at du tok deg tid til å komme med denne!

Anmeldt 4. oktober 2020 via mobile enheter

En kjempe hotell som virkelig anbefales. Topp service, fantastisk beliggenhet og fantastiske rom. God mat, kjempe bra frokost og godt utvalg i middags menyen. Dette anbefales virkelig et kjempe hotell.

Dato for oppholdet: oktober 2020
Reisetype: Reiste alene
Takk, Sigbjørn B

Hei Sigmund,

Tilbakemeldinger er videreformidlet til våre ansatte, dette gir oss en ekstra motivasjon i hverdagen.

Anmeldt 22. september 2020 via mobile enheter

Følte oss velkomne med en gang vi kom inn døra. Syklene fikk vi parkert i p-hus rett over gata. Rommet var flott med nydelig utsikt. Frokostbuffeten var noe av det beste jeg har fått servert både med tanke på utvalg og kvalitet.

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, 875edmundm

Hei,

Den vil selvsagt bli formidlet til alle ansatte, dette vil motivere oss til å fortsette det gode arbeidet:-)

Anmeldt 8. september 2020 via mobile enheter

Ved ankomst fikk vi to enkeltsenger selv om vi hadde bestilt dobbeltseng. Det endte med at vi måtte betale 400,- ekstra for å få ligge i samme seng. På grunn av Covid-19 er man nødt til å booke bord til restauranten, noe som forsåvidt er greit. Men da vi kom for å spise hadde ikke resepsjonen kommunisert med restauranten og vi "hadde ikke booket bord." Vi måtte dermed ta til takke med ett bord som var så langt uten for restauranten at en følte at en satt i "gangen."

Uten om dette er det ikke noe å utsette pp hotellet. God mat. Frokosten er utsøkt!!!

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, Cecilie Marie K
Monica Bjørhovde, Annet på Thon Hotel Fosnavåg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. september 2020

Hei Cecilie,

Slik tilbakemeldinger hjelper oss slik at vi hele tiden kan utvikle oss og bli bedre.

Jeg har viderebragt dine tilbakemeldinger internt på hotellet, og vi tar selvsagt disse på alvor.
Håper vi får anledning til å ønske dere velkommen til oss flere ganger:-)

Direktør