Orbitz.com
eDreams
Travelocity
Anmeldt 29. juli 2021

Dette hotellet var en perle, både i forhold til beliggenhet, dekor og serviceinnstilling, det desidert beste av de tre Thon hotellene på turen. Vi parkerte gratis nede ved bryggen, med enkelt adkomst opp til hotellet.

Rommet var ikke klart ved innsjekking, men vi ble møtt av hyggelig betjening og fikk tilbud om kaffe og noen minutter senere ble vil vinket inn til innsjekk.

Rommet lå på baksiden, mot parkeringsplassen og manglet sjøutsikt, men det var fint, med annerledes og litt spenstig dekor. Thon har utrolig gode senger. Pluss for tom minibar vi kunne benytte til eget drikke.

Dessverre ble det en veldig varm natt, aircondition virket ikke og vinduet lot seg kun åpne i vippe-stilling. Det ødela litt av inntrykket og det ble lite søvn. Neste morgen spurte vi om å få bytte rom, men hotellet var fullbooket. Litt senere fikk vi beskjed om at vi allikevel kunne bytte rom og vi fikk tildelt en stor hjørne-suite med sofagruppe med flatskjerm, skrivebord, spisebord, soverom med flatskjerm, stort bad med dobbelt vask og inngang både fra stue og soverom. Fantastisk utsikt både fra begge rom og ikke minst, god temperatur.

Frokosten var fantastisk, med alt man kan ønske seg av varme retter, pålegg, juice, smoothie-shots, frokostblanding, frukt, kaker, osv. På grunn av Covid-19 måtte tidspunkt for frokost avtales på forhånd og middag måtte reserveres. Resepsjonen passet på å sjekke at vi hadde avtalt tidspunkt.

Vi spiste en nydelig fiskemiddag i restauranten, hyggelig betjening og flott utsikt. Servicenivået på dette hotellet var virkelig noe for seg selv, alt fra resepsjon til restaurant og rengjøringspersonale, det gjør mye for helhetsinntrykket og gir «det lille ekstra». Her vil jeg gjerne overnatte igjen.

Romtips: Rom mot sjøen og helst høyt opp
Takk, ekbno
Monica Bjørhovde, Annet på Thon Hotel Fosnavåg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2021

Hei,

tusen takk for en helt fantastisk tilbakemelding, slike tilbakemeldinger er ekstremt motiverende for alle oss som jobber på Thon Hotel Fosnavåg:-)

Jeg er glad vi klarte å løse problematikken med deres rom slik at dere slapp nok en veldig varm natt.

Tilbakemeldingen blir selvsagt spredt til alle våre ansatte, og vi håper vi får anledning til å ønske dere velkommen til oss flere ganger i fremtiden!

På vegne av Team Fosnavåg,

Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Flott hotell i havgapet. Hotellet fremstår som velholdt og pent. Romslig hotellrom med utsikt. Godt renhold på hotellrom. De kunne ikke tilby vegetarmat i restauranten, skuffende. Vi spiste derfor et annet sted begge kveldene.

Takk, lenelR4549BP
Monica Bjørhovde, Annet på Thon Hotel Fosnavåg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2021

Hei,

tusen takk for din tilbakemelding, vi setter pris på at du tok deg tid til å komme med denne slik at vi kan forbedre oss i fremtiden.

Jeg beklager virkelig at dere ikke fikk tilbud om vegetarmat i vår restaurant, dette er selvsagt noe vi skal tilby våre gjester og vil ta en runde på dette internt for å forhindre at det skjer igjen.

Håper allikevel at vi får anledning til å ønske dere velkommen til oss ved en senere anledning:-)

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk fint hotell og beliggenhet ved havet. Flotte rom, rent og nydelig utsikt. God service og hyggelig personale. Tok båt ut tik skottholmen restaurant i regi hotellet også. Anbefales på det sterkeste. Besøker gjerne hotellet igjen i fremtiden.

Takk, carolinesD9173RT

Hei,

tusen takk for fantastisk flott tilbakemelding, vi setter stor pris på at du tok deg tid til å komme med denne.

Håper vi får anledning til å ønske deg velkommen til oss flere ganger:-)

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Vi var en familie på fem i 4 netter. Gode rom med nydelig utsikt (husk å be om havutsikt)
Nytt, rent, rolig, gode senger
Stor og flott frokostbuffet. Fint lobby / salongområde i 1.etg, med ok bar
Hyggelig betjening som hjalp oss det de kunne. God info om turer i nærområdene.
Et minus var p-hus ved siden av, litt vanskelig å lade bilen, info om priser ol
Det manglet også kaffe og sjampo på rommene

Takk, mariev469

Hei,

tusen takk for at du tok deg tid til å komme med denne tilbakemeldingen, det setter vi stor pris på.
Vi har videreformidlet din tilbakemelding ang parkeringshuset til Fosnavåg Parkering som er eier, slik kan vi forhåpentligvis gjør det enklere i fremtiden.

Beklager på det sterkeste at dere ikke fikk kaffe og sjampo på dere rom, dette tar vi en runde på internt.

Håper vi får anledning til å ønske dere velkommen til oss ved en senere anledning:-)

Anmeldt 13. oktober 2020 via mobile enheter

En perle i havgapet av Sunnmøre! Alltid likefornøyd både med service og spesielt rommene vi har fått tildelt. Et perfekt sted for en langhelg eller lengere ferie der man kan slappe av i ro og stillhet

Dato for oppholdet: oktober 2020
Takk, Amund S
Monica Bjørhovde, Annet på Thon Hotel Fosnavåg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. mai 2021

Hei Amund,

tusen takk for helt fantastisk tilbakemelding, vi setter utrolig stor pris på at du tok deg tid til å komme med denne!

Gleder oss til neste gang vi får anledning til å ønske deg velkommen!