Orbitz.com
eDreams
Travelocity
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Føler seg alltid velkommen på Thon Fosnavåg :) Rent og pent rom med fin utsikt over sjøen (303). Gode senger. Deilig varme på badegulvet! Sjarmerende og hyggelig personale.
Satser på at det er brødrister til glutenfritt brød neste gang vi kommer!!
Vi kommer tilbake - takk for oss :)

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, bragrethe
Monica Bjørhovde, Annet på Thon Hotel Fosnavåg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. november 2021

Hei,

tusen takk for en flott tilbakemelding, slike tilbakemeldinger er ekstremt motiverende for alle oss som jobber på Thon Hotel Fosnavåg:-)

Vi har nå fått på plass brødrister til glutenfritt brød!:)

Tilbakemeldingen blir selvsagt spredt til alle våre ansatte, og vi håper vi får anledning til å ønske dere velkommen til oss flere ganger i fremtiden!

Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Kjempefint hotell. God og hyggelig service både i resepsjon og kjøkken, og bra rengjøring på det fine rommet. Frokosten er super, med masse utvalg og fin utsikt. Fikk også rom med sjøutsikt som bestilt, og ellers god hjelp med diverse spørsmål. Skal tilbake hit!

Romtips: Velg rom med sjøutsikt!
Dato for oppholdet: august 2021
Takk, 1zzyh

Hei,

tusen takk for en helt fantastisk tilbakemelding, slike tilbakemeldinger er ekstremt motiverende for alle oss som jobber på Thon Hotel Fosnavåg:-)

Anmeldt 29. juli 2021

Dette hotellet var en perle, både i forhold til beliggenhet, dekor og serviceinnstilling, det desidert beste av de tre Thon hotellene på turen. Vi parkerte gratis nede ved bryggen, med enkelt adkomst opp til hotellet.

Rommet var ikke klart ved innsjekking, men vi ble møtt av hyggelig betjening og fikk tilbud om kaffe og noen minutter senere ble vil vinket inn til innsjekk.

Rommet lå på baksiden, mot parkeringsplassen og manglet sjøutsikt, men det var fint, med annerledes og litt spenstig dekor. Thon har utrolig gode senger. Pluss for tom minibar vi kunne benytte til eget drikke.

Dessverre ble det en veldig varm natt, aircondition virket ikke og vinduet lot seg kun åpne i vippe-stilling. Det ødela litt av inntrykket og det ble lite søvn. Neste morgen spurte vi om å få bytte rom, men hotellet var fullbooket. Litt senere fikk vi beskjed om at vi allikevel kunne bytte rom og vi fikk tildelt en stor hjørne-suite med sofagruppe med flatskjerm, skrivebord, spisebord, soverom med flatskjerm, stort bad med dobbelt vask og inngang både fra stue og soverom. Fantastisk utsikt både fra begge rom og ikke minst, god temperatur.

Frokosten var fantastisk, med alt man kan ønske seg av varme retter, pålegg, juice, smoothie-shots, frokostblanding, frukt, kaker, osv. På grunn av Covid-19 måtte tidspunkt for frokost avtales på forhånd og middag måtte reserveres. Resepsjonen passet på å sjekke at vi hadde avtalt tidspunkt.

Vi spiste en nydelig fiskemiddag i restauranten, hyggelig betjening og flott utsikt. Servicenivået på dette hotellet var virkelig noe for seg selv, alt fra resepsjon til restaurant og rengjøringspersonale, det gjør mye for helhetsinntrykket og gir «det lille ekstra». Her vil jeg gjerne overnatte igjen.

Romtips: Rom mot sjøen og helst høyt opp
Takk, ekbno
Monica Bjørhovde, Annet på Thon Hotel Fosnavåg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2021

Hei,

Jeg er glad vi klarte å løse problematikken med deres rom slik at dere slapp nok en veldig varm natt.

Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Flott hotell i havgapet. Hotellet fremstår som velholdt og pent. Romslig hotellrom med utsikt. Godt renhold på hotellrom. De kunne ikke tilby vegetarmat i restauranten, skuffende. Vi spiste derfor et annet sted begge kveldene.

Takk, lenelR4549BP
Monica Bjørhovde, Annet på Thon Hotel Fosnavåg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2021

Hei,

tusen takk for din tilbakemelding, vi setter pris på at du tok deg tid til å komme med denne slik at vi kan forbedre oss i fremtiden.

Jeg beklager virkelig at dere ikke fikk tilbud om vegetarmat i vår restaurant, dette er selvsagt noe vi skal tilby våre gjester og vil ta en runde på dette internt for å forhindre at det skjer igjen.

Håper allikevel at vi får anledning til å ønske dere velkommen til oss ved en senere anledning:-)

På vegne av Team Fosnavåg

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk fint hotell og beliggenhet ved havet. Flotte rom, rent og nydelig utsikt. God service og hyggelig personale. Tok båt ut tik skottholmen restaurant i regi hotellet også. Anbefales på det sterkeste. Besøker gjerne hotellet igjen i fremtiden.

Takk, carolinesD9173RT

Hei,

tusen takk for fantastisk flott tilbakemelding, vi setter stor pris på at du tok deg tid til å komme med denne.

Håper vi får anledning til å ønske deg velkommen til oss flere ganger:-)

På vegne av Team Fosnavåg