Anmeldt 12. april 2019

Vi hadde behov for overnatting godt utenfor vanlig sesong og var de eneste to gjestene nå i april. Vi leide rom med frokost, rommet var rent og flott og vi ble tatt vare på som om det skulle være høysesong. Flott frokost og en kjempeflott plass med gode muligheter for fiske og naturopplevelser samt barnevennlig -legger merke til sånt med 3 barn selv om det bare var oss voksne. Anbefales, garantert strålende om sommeren.

Dato for oppholdet: april 2019
Takk, mineopplevelsernorge
Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Overnattet to netter i telt med barn. Mange aktiviteter på selve campingplassen for barna. Minigolf, lekeplass, strand og kaniner. Vi prøvde å fiske ifra land, men fant ikke noe egnet sted.
Rene og ryddige servicehus. Grillbu og flere benker med bord.
Stille og rolig midt i uken.
Serviceinnstilt og hyggelige personale.

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, Merete Orkana A
Anmeldt 24. august 2017 via mobile enheter

Vi leide en rorbu i tre netter når turistsesongen var på hell. Derfor var det spesielt stille, men det passet oss ypperlig. Vi hadde med hund, og det er mange fine områder og merkede stier å gå like ved. Rorbuene var renslige og romslige om enn litt lite gjennomført "stil" og noe slitt. Fint og ryddig uteområde. Fin base til flere steder å se i Lofoten.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, Marjhia
Anmeldt 15. juli 2016 via mobile enheter

Vi hadde en natt på et av rommene. Rommet og badet var rent og lyst, men prisen på oppholdet var relativt høy sett i forhold til standarden. Frokosten var inkludert i prisen, men den var svært enkel med dårlig utvalg.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, Mette V
Anmeldt 11. desember 2015

Bodde her 2 netter i forbindelse med møter. og fikk i tillegg med oss et
Betjeningen fikk oss til å føle oss velkommen og var kunnskapsrike både om geografi og historie. Vi var her utenom sesong, men fikk likevel god service og måltider vi ikke hadde bestilt på forhånd. Pinnekjøttet på julebordet om kvelden er noe av det beste jeg har smakt!

I Stedet er et fint utgangspunkt for padling både i eksponert og mer skjermet farvann. Gleder meg til å komme tilbake på en annen tid av året med mer dagslys.

Romtips: Anbefaler rorbuene om du ønsker å bo skikkelig nær sjøen og våkne til lyden av bølger
Dato for oppholdet: desember 2015
Takk, Gulfresia