EKSTRA SERVICE PÅ SURF-LISTA

Tipp topp

Anmeldt 13. juni 2020
MariW219

Anmeldt 21. juni 2021 via mobile enheter

Vi var noen venner som lånte surfeutstyr hos Didrik på Surf-Lista, for å surfe på Lille Havika. For min del ble det en veldig kort surfetur, ettersom jeg ble stukket av Norges giftigste fisk - fjesing. Vi ringte til Didrik og han var veldig serviceinnstilt og sa vi selvfølgelig kunne komme tilbake til han. Her fikk jeg mat, varm dusj, brus og varmt vann til beinet. For en service! Så hvis det skjer er uhell når dere surfer trenger dere ikke bekymre dere.
Ellers er utstyret til Didrik helt supert, og prisen god. Anbefales om dere er i nærområdet og vil surfe.

Takk, Irina S
Anmeldt 14. juni 2020

Veldig fornøyd med opplevelsen vi hadde hos Surf-Lista i dag! God kommunikasjon hele veien, og veldig hyggelig instruktør! Ble tatt med til en flott strand med gode bølger, og instruktøren tok bilder av oss mens vi var i vannet. Anbefales på det sterkeste!

Takk, MariW219
Anmeldt 14. juni 2020 via mobile enheter

Jeg og venninne brå’bestemte oss for å prøve å surfe, ringte ned til surf-lista, og kom i kontakt med en som kunne ta oss imot bare dager etterpå! Instruktøren viste oss grunnleggende ferdigheter, før vi selv fikk prøve oss ute på bølgene!
Anbefaler surf-lista! Der får du gode priser og utstyr, samt at du møter på hyggelige ansatte!!
Tommel opp!

Takk, hannaholmsen