“Fantastisk”

Den Grøne Kafe
Vurdert som nr. 1 av 1 Smått og godt i Ulvik
Kjøkken: Steakhouse, Norsk, Kafé
Middagsalternativer: Middag, Lunsj
Beskrivelse: Kafé med koselig og avslappa atmosfære og nydeleg utsikt over Ulvik-fjorden. Heimelaga lokal og internasjonal mat og drikke, kaffe og kaker, spesialkaffe, alle rettigheiter. Velkomen. Den Grøne Kafe er ein familiedreven avslappa kafe på kaien i Ulvik som ble etablert i juni 2009, i kjellaren under Olav H. Hauge senteret. Populær hos både lokalfolk og tilreisande, barnevenleg med eit godt utval av kaffe, dessertar, lunsjrettar og middagar. Me har gratis Wi-Fi og sitjeplass inne for ca. 40 personar og sitjeplass ute på kaien for ca. 60 personar. Den perfekte møtestaden for familiar, vener, kollegaer og grupper. Me serverer eit breitt utval av lokal og internasjonal mat og drikke frå cappuccino til lokal eplesaft og frå ferske smørbrød til heimelaga fish n chips. Me har og Hennig-Olsen kule is, one shot soft-is, Alm Gard økologisk is, Gellato is frå DolceVidda Iskremeri (det er berre å velge din favoritt topping!) og heimelaga kaker bl.a eplekake, ostekake og sjokoladekake.
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Helt fantastisk service! Raskeste servitørene i verden., jobber på spreng for at gjestene skal ha det bra. Super god mat og nydelig beliggenhet.

Takk, Trail47154305950
Escape44515980162, Owner på Den Grøne Kafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2021

Tusen takk for kjempe hyggelig tilbakemelding. Me sette stor pris på det.

Anmeldt 21. juli 2021

Helt fantastisk service, drikke og mat på under 5 minutter. Smakte godt også! Hyggelige servitører som jobbet iherdig og godt

Takk, 278rikkef

Tusen takk, det var veldig hyggelig.

Anmeldt 20. juli 2021

Vi 4 voksne spiste Fish & Chips og alle syns det var kjempegod. Store porsjonen!

Den beste fish and chips jeg har smakt i Norge, er vant til hyse og ikke torsk men syns fortsatt det var kjempegod.

Neste gang vi er på vei til/fra bergen stopper vi her for middag!

Takk, 317christac

Tusen takk, glad du likte det.

Anmeldt 7. juli 2021

Den grøne kafe ligg i første etasje med Haugesenteret over. Namnet har kafeen fått etter eit dikt av Rimbaud, oversett av Olav H Hauge. Eit besøk her er eit absolutt must om du er i Ulvik. Vil påstå at fish`n chipsen også er verdt ein liten omtur! Fisken er laga av ferske råvarer fra Bergen, og chipsen er sprø. Om det er ein einaste ting å utsette, må det vere at aiolien var så nydeleg at du helst vil be om meir.
Fiskesuppa hadde ein deilig tekstur, og kokken har eit instinkt for å kombinere utsøkte smakar, også her dei beste råvarer.
Kafeen ligg idyllisk til ved foten av Ulvikafjorden, servicen er ypperleg og atmosfæren veldig god. Mine varmaste anbefalingar.

Takk, Hjørdis T
Paul R, Eier på Den Grøne Kafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2021

Tusen takk for ein fin anmeldelse, det er kjekt å bli satt pris på og få fornøgde gjester og me er glad for at turen din innom oss blei ei fin oppleving , det er det me strever etter. Velkomen igjen.
Mvh Paul og Espen.

Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Var her med familien. Spiste store porsjoner med den beste fish and chips vi har smakt og veldig god bacalao. Flott utsikt og koselig atmosfære.

1  Takk, haakon_mentzoni

Tusen takk for tilbakemelding, veldig hyggelig.

Reisende som så på Den Grøne Kafe, så også på

Har du vært i Den Grøne Kafe? Del dine erfaringer!