Anmeldt 26. august 2018

Veldig fin beliggenhet i vakre Ulvik. Flere av rommene er helt ved fjorden med meget fin utsikt. Bra med muligheter for leie av kajak etc.

Maten var imidlertid skuffende, både når det gjelder middagsbuffet og frokost. Frokosten har lite utvalg. Lite pålegg, og bacon mangler, noe som absolutt er et must.

Middagsbuffeten. Vassent og det virker som om noe av rettene er fryst og blitt varmet opp. Når noe blir tomt er det ikke sikkert de kan fylle på, så sørg for å være tidlig ute. Slik skal det ikke være. Synes rettene virket "billige". Servitører bør også være mye mer "på" med tanke på servering av drikke. Når en spør om hva vi vil drikke når vi nesten er ferdig med middag blir det for seint. Tror hotellet taper stort på dette.

Til slutt: Når en er i Hardanger og Ulvik er det vel klart at en bør tilby f.eks epler og plommer fra bygda, bruke det i maten, til drikke etc. Det er jo nettopp dette som er en viktig del av Ulvik....

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, LarsR612
Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

Hotellet fremstår som slitent, men greit. Romslig rom uten særlige fasiliteter. Sengene var bra. Beliggenheten var fin, med fin utsikt over sjøen. Frokosten var basic, men grei. Vi spiste ikke middag her.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Westfield_no
Anmeldt 27. juni 2018 via mobile enheter

Ja, jeg var på ferie med med familien i to dager og vi sov over på Ulvik Strand Hotell. Jeg hadde forhåpninger for dette stedet siden den lå kjempe fint til rett ved vannet og utleie av kano og så veldig fint ut. Men jeg tok veldig feil. Rommene var greie nok, men maten! Fy søren, maten var så dårlig, til middag var det bare små dårlige gryteretter som ikke smakte annet enn tomat saus. Og de fylte såvidt på når det ble tomt med mat. Men det kostet 300kr per person! Per person!! Det er vildt! For så dårlig mat til så høy pris!! Og rommene var ganske små i tillegg.
Vel jeg skal også legge til at jeg er 14år og at kanskje ikke hotellet er for sånne som meg, men fortsatt.
Så medmindre du er en rik pensjonist så hold deg langt unna, for hvis du skal bli på hotellet så må du regne med dårlig mat og at du må betale høye priser for maten. Og rommene koster ca. 1.100. Så det er ikke så billige de heller.

Valget er ditt om du vil dra dit eller ikke, men jeg anbefaler å ikke dra.

Dato for oppholdet: mai 2018
4  Takk, Truls_Jensen
Anmeldt 27. mai 2018

Ifm at vi skulle på omvisning på Lekve gård ifm Cider smaking, samt fjelltur til Midtfjell, valgte vi onernatting på Strand Fjordhotell. Hotellet er slitt men hadde store rom med utsikt mot sjøen. Bare utenlandske arbeidere som ikke kunne hjelpe noe særlig med våre spørsmål angående nærområde. Kelner visste ikke hva som var glutenfritt under middags buffet og det var skuffende. Lite spennende frokost.

Dato for oppholdet: mai 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, 277arnee
Anmeldt 27. juli 2017

Veldig lite bad med dusjforheng som kleber seg til kroppen. Lite enmannsrom, fin utsikt, engelsktalende personell som var hyggelige. Ingen fasiliteter på rommet. Vil ikke anbefale dette hotellet. Dyrt i forhold til hva man får .

Dato for oppholdet: juni 2017
  • Reisetype: Reiste alene