eDreams
Orbitz.comUSD 147
StayForLong
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Tragisk standard.. nedslitt rom. Dårlig seng og ingen TV/minibar. Tapet løsnet fra vegger og virker lite vedlikeholdt. Frokost med lite utvalg. Anbefales ikke.
Parkering var også en utfordring.
Men hadde flott utsikt over fjorden.

Takk, 509sveinb
Anmeldt 28. juni 2020

Fra veien ser dette ikke så pent ut men når du kommer inn møtes man av trivelig personal og rommet vi fikk hadde en fantastisk sjøutsikt og var stort med en fin balkong. Badet helt utmerket. Restauranten serverer litt belgisk inspirert god mat og hvis du elsker belgisk øl er dette stedet !! Det beste er vel terrassen hvor du kan nyte både en belgisk øl og en fantastisk utsikt.

Dato for oppholdet: juni 2020
3  Takk, Anders O
Anmeldt 18. august 2019

Overnattet på motelldelen. Ekstremt lytt mellom rommene og gjester som lagde bråk helt fram til morgenen. Betjeningen var ellers lite imøtekommende og stedet framstår som forfallent. Vi spiste ikke middag her basert på inntrykk av matsalen og nylige anmeldelser fra andre gjester. Dette er et sted å unngå.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, bjeffbjeff
Anmeldt 23. juli 2019 via mobile enheter

Vi ankommer vakre Ulvik en særs regnfull kveld kl 2230. Jeg hadde på forhånd ringt og gitt beskjed om sen ankomst. Når vi kommer på hotellet viser det seg at den danske resepsjonist allerede hadde prøvd å ringe oss 2 ganger....

På spørsmål om å få kjøpe noe leskende drikke fikk vi beskjed kø 2240 om at baren stengte kl 23, og at vi måtte skynde oss. Vi fikk dog ikke betalt, fordi servitør hadde allerede slått av kassessystemet. Mens vi satt utendørs slo dem av all utendørs belysning, og når vi en time senere skulle på rommet var vi utelåst. Heldigvis kom en tilfeldig håndtverker som jobbet der forbi, og slapp oss inn.

Neste morgen spiste vi frokost, og fikk beskjed 20 min før frokost var over, at vi måtte skynde oss med å forsyne oss om vi ville ha mere.

Så etter frokost satt vi oss ut med en kaffe, og ønsket å sette oss ut med en kaffekopp og nyte vakre Ulvik, før vi stelte oss for å sjekke ut etter vi bad om den utsjekk (kl 11 var standard utsjekk) og heldigvis satt vi bare på rommet med kaffen når resepsjonist banket på døren, låste seg inn og gikk rett inn. Da fikk vi opplyst om at "sen utsjekk" betydde 5-10 minutter ekstra, og ikke mer.

Rommet vårt var fantastisk, utsikten like så, men hele oppholdet ble fullstendig ødelagt av våre opplevelser der.

Dette representerer overhodet ikke vår norske gjestfrihet på noen måte.

Så vi kommer aldri tilbake med mindre noe gjøres. Hva med typisk norsk mat, lokal frukt og lokal drikke, hva med service, et smil og litt fleksibilitet? Og hva med lokal informasjon? Ulvik har 1000 innbyggere og bør være glad for de som ønsker å besøke bygda?

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Morten N
Anmeldt 7. juli 2019 via mobile enheter

Nydelig beliggenhet i Ulvik, herlig utsikt fra rommet, og det er det positive. Dyrt og dårlig standard på det meste. Ingen personale som snakker norsk. Resepsjonist behersker engelsk godt, øvrige personale vanskelig å forstå. Ingen lokal kunnskap. Skikkelig dårlig mat

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, soltv