Booking.comUSD 164
eDreamsUSD 187
Trip.comUSD 187
Orbitz.comUSD 165
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Veldig gode senger og god wifi.
Utsikten fra rommet og terrassen, fantastisk!
Begynner å bli noe nedslitt og utdaterte rom, men rene rom.
Dyr mat i forhold til kvaliteten, så tar ikke middagen her igjen.
Frokosten står veldig nærme stryk, gårdagens oppskjærte tomater.... ja.
Hyggelig betjening det skal sies:)

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, 550kennethm
Anmeldt 26. juli 2020

Beliggenhet:
- Rett ved fjorden, herlig utsikt, sentralt og rolig område.

Rom:
- Nedslitte og gamle rom, spesielt badet.
- En utrolig sur og sterk lukt av mugg/sopp. Kvalmende, satte seg i både klær og hår, holdt oss våken om nettene. Virket som den kom fra badet og/eller skapet
- Badet var trangt, gammelt og muggete. Ingen ventilasjon.
- Greie senger.
- Dårlig luftkvalitet.
- Fin utsikt, balkongdør rett ut mot vannkanten (vårt rom lå i sokkeletasjen).

Fasiliteter:
- Uteleie av kajakker og andre båter.
- Eget aktivitetsrom.
- Lun og hyggelig restaurant og bar- område. HERLIG mat, men noe dårlig utvalg (kan skydles korona-situasjonen).
- Resepsjonen var romslig og fin, mange komfortable sittemøbler.
- Enkel og beleilig tilgang til håndsprit.

Service:
Glimrende service, hardtarbeidende og effektivt personal.

Parkering:
- Grei parkering .

HOTELLETS PERLE:
- Uteplassen/terassen!

1  Takk, Globe2Globe
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Tragisk standard.. nedslitt rom. Dårlig seng og ingen TV/minibar. Tapet løsnet fra vegger og virker lite vedlikeholdt. Frokost med lite utvalg. Anbefales ikke.
Parkering var også en utfordring.
Men hadde flott utsikt over fjorden.

Takk, 509sveinb
Anmeldt 28. juni 2020

Fra veien ser dette ikke så pent ut men når du kommer inn møtes man av trivelig personal og rommet vi fikk hadde en fantastisk sjøutsikt og var stort med en fin balkong. Badet helt utmerket. Restauranten serverer litt belgisk inspirert god mat og hvis du elsker belgisk øl er dette stedet !! Det beste er vel terrassen hvor du kan nyte både en belgisk øl og en fantastisk utsikt.

Dato for oppholdet: juni 2020
3  Takk, Anders O
Anmeldt 18. august 2019

Overnattet på motelldelen. Ekstremt lytt mellom rommene og gjester som lagde bråk helt fram til morgenen. Betjeningen var ellers lite imøtekommende og stedet framstår som forfallent. Vi spiste ikke middag her basert på inntrykk av matsalen og nylige anmeldelser fra andre gjester. Dette er et sted å unngå.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, bjeffbjeff