Booking.comUSD 165
Orbitz.comUSD 149
Trip.comUSD 164
Anmeldt 5. juni 2021

Dårlig service, lite folk men fortsatt treg og uoppmerksom betjening. Fraråder andre å ta lørdags drinken her, da det er 20-30 min ventetid på en øl. fHadde vært fint på terassen mot fjorden om det var vedlikeholdt.

Takk, emd1583
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Hotellet hadde flotte fellesrom. Rommene ellers er litt slitne men rent og koselig. Gode senger, flott utsikt og veldig hyggelig betjening. Frokosten var god og smittevern var veldig godt ivaretatt. Vi angret egentlig på at vi ikke spiste middag på hotellet også for fikk inntrykk av at maten var veldig god. Hotellet kan anbefales.

1  Takk, Vigdis J
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Veldig gode senger og god wifi.
Utsikten fra rommet og terrassen, fantastisk!
Begynner å bli noe nedslitt og utdaterte rom, men rene rom.
Dyr mat i forhold til kvaliteten, så tar ikke middagen her igjen.
Frokosten står veldig nærme stryk, gårdagens oppskjærte tomater.... ja.
Hyggelig betjening det skal sies:)

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, 550kennethm
Anmeldt 26. juli 2020

Beliggenhet:
- Rett ved fjorden, herlig utsikt, sentralt og rolig område.

Rom:
- Nedslitte og gamle rom, spesielt badet.
- En utrolig sur og sterk lukt av mugg/sopp. Kvalmende, satte seg i både klær og hår, holdt oss våken om nettene. Virket som den kom fra badet og/eller skapet
- Badet var trangt, gammelt og muggete. Ingen ventilasjon.
- Greie senger.
- Dårlig luftkvalitet.
- Fin utsikt, balkongdør rett ut mot vannkanten (vårt rom lå i sokkeletasjen).

Fasiliteter:
- Uteleie av kajakker og andre båter.
- Eget aktivitetsrom.
- Lun og hyggelig restaurant og bar- område. HERLIG mat, men noe dårlig utvalg (kan skydles korona-situasjonen).
- Resepsjonen var romslig og fin, mange komfortable sittemøbler.
- Enkel og beleilig tilgang til håndsprit.

Service:
Glimrende service, hardtarbeidende og effektivt personal.

Parkering:
- Grei parkering .

HOTELLETS PERLE:
- Uteplassen/terassen!

1  Takk, Globe2Globe
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Tragisk standard.. nedslitt rom. Dårlig seng og ingen TV/minibar. Tapet løsnet fra vegger og virker lite vedlikeholdt. Frokost med lite utvalg. Anbefales ikke.
Parkering var også en utfordring.
Men hadde flott utsikt over fjorden.

Takk, 509sveinb