Booking.comUSD 155
Trip.comUSD 163
Orbitz.comUSD 148
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Hadde en overnatting her på vei til Loen. Virket lite vedlikeholdt og det så slitt ut. Senga var helt grei. Frokosten var svært dårlig ut fra hva man forventer på hoteller.

Koselig terrasse med fin utsikt over fjorden. Fint sted å nyte noe godt i glasset!

Romtips: Ville valgt et annet sted, hvis noe hadde vært ledig.
Takk, Cattali
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Anbefales på det sterkeste. God mat med Belgisk, Flamsk og Norsk meny og mange sorter Belgisk øl. Meget hyggelig betjening og utmerket service. Vi kommer garantert tilbake. Enkel standar på hotellrommene med en nydelig utsikt til fjorden.

Takk, Gjermund S
Anmeldt 5. juni 2021

Dårlig service, lite folk men fortsatt treg og uoppmerksom betjening. Fraråder andre å ta lørdags drinken her, da det er 20-30 min ventetid på en øl. fHadde vært fint på terassen mot fjorden om det var vedlikeholdt.

Takk, emd1583
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Hotellet hadde flotte fellesrom. Rommene ellers er litt slitne men rent og koselig. Gode senger, flott utsikt og veldig hyggelig betjening. Frokosten var god og smittevern var veldig godt ivaretatt. Vi angret egentlig på at vi ikke spiste middag på hotellet også for fikk inntrykk av at maten var veldig god. Hotellet kan anbefales.

1  Takk, Vigdis J
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Veldig gode senger og god wifi.
Utsikten fra rommet og terrassen, fantastisk!
Begynner å bli noe nedslitt og utdaterte rom, men rene rom.
Dyr mat i forhold til kvaliteten, så tar ikke middagen her igjen.
Frokosten står veldig nærme stryk, gårdagens oppskjærte tomater.... ja.
Hyggelig betjening det skal sies:)

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, 550kennethm