Ulike måter å oppleve Hardangerbrua på
fra USD 1 603,56
fra USD 3 029,98
Anmeldt 10. juli 2020

Det er ingen tvil om at Hardangerbrua er helt glimrende og et attraksjon i seg selv. Jeg anbefaler skuelystne å parkere bilen ved bussterminalen og spasere ned til brua

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, Jarle T
Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

Plutselig hadde vi kjørt forbi brua og trodde vi måtte snu. Men så kom en avkjøring inn i fjellet med en rundkjøring inne. Derfra kom vi rett ut på den spektakulære broa i nydelig natur. Veldig kul

Dato for opplevelse: juni 2020
1  Takk, arildth
Anmeldt 31. oktober 2019

Denne brua var virkelig et imponerende byggverk verdt å oppleve for den reisende. Den erstatter fergekøer og ventetid. Pris for personbil var 145 kroner

Dato for opplevelse: oktober 2019
Takk, vooy
Anmeldt 2. juli 2019 via mobile enheter

Vi gjorde et lite stopp før brua- fin parkering- og ruslet ned asfaltert turvei. Noenkunstverk langs stien og så inn i regnbuetunellen som er nydelug lyssatt før du kommer ut på selve brua. Absolutt verdt et stopp!!

Dato for opplevelse: juni 2019
Takk, TrudyOslo
Anmeldt 19. mars 2019

Flott bro og snarveien til hardangervidden. flott utkikkspunkt på en e siden. Kult med farget lys i tunnellen før broen også.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, flokkleder