“No avocado”
Anmeldelse av Joe & The Juice

Joe & The Juice
Vurdert som nr. 1 av 3 Restauranter i Sandnes
Anmeldt 16. august 2021

Vi kom lørdags formiddag for å kjøpe sandwich og Shake. Da vi bestilte var det tomt for avokado. Utrolig dårlig. Så og si alle sandwichene inneholder avocado… Dette burde gå i orden, Coop obs er nærmeste nabo, der finnes det avocado!

Takk, 765carolinej
Anmeldt 10. juni 2021

Care J, Gérant på Joe & The Juice, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juni 2021

Anmeldt 2. juli 2020

Care J, Gérant på Joe & The Juice, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. juli 2020

Har du vært i Joe & The Juice? Del dine erfaringer!