TripAdvisor

Anmeldelse av El Patio Delicatessen

El Patio Delicatessen
Vurdert som nr. 5 av 19 Restauranter i Playa de Mogan
Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

Vi oppdaget stedet den siste kvelden. Neste gang i playa de Mogan må matbudsjettet økes. Dette var et helt nydelig sted med ypperlige smaker.

Dato for besøk: september 2019
Takk, Stay56060603011

Anmeldt 17. september 2019 via mobile enheter

Denne restauranten ligger 200 meter fra stranda. Men det er ingen grunn til å gå forbi. Møtte en mor og sønn som tydelig visste hva de drev med. Fikk servert en nydelig cajun laks som var perfekt stekt og med en nydelig ris og grønnsaker som smakte himmelsk. Fikk også servert store reker på is med en fantastisk hot dip. Rosévinen var også perfekt. De har ingen vinmeny, men anbefalingene var kjempebra.

Dato for besøk: september 2019
Takk, 797stigs
Anmeldt 24. april 2019

Restauranten ligger i en sidegate nedenfor Hotel Cordial Mogan. Ikke la deg lure av beliggenheten, maten er ypperlig. Vi spiste der to ganger ila en uke, og ble ikke skuffet! Vi spiste lammeskank første gang vi var der, og den var perfekt! Mojito sorbeen til dessert var prikken over i-en.
Neste gangs spiste vi Dorade, også ypperlig tilberedt. Apfelstrudel til dessert, fantastisk.
Har vært i Mogan mange ganger, spist på mange steder, men det er få som kan måle seg med denne restauranten. Betydelig dårligere mat og service ned mot havnen. Damene på kjøkkenet gjør en strålende innsats, og tar du en tur på (dame) toalettet ser du hvem de muligens henter inspirasjonen fra Annbefales.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, Anne Grethe L
Anmeldt 28. februar 2019 via mobile enheter

Et hyggelig sted der vi spiste lammestek.
Det var en rolig og hyggelig atmosfære.
God service og hyggelig servitører.
Lett å gå dit rett fra hotellet vi bodde på ut av en dør og rett inn på denne resturanten.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, annaeven
Anmeldt 16. november 2018 via mobile enheter

Stille, tilbaketrukket utenfor allfarvei. Mulig å få en enkel liten lunsjrett så du orker middag senere. Veldig god hjemmelaget burger og deilig toast med ibericoskinke

Takk, ingridarne

Reisende som så på El Patio Delicatessen, så også på

Playa de Mogan, Mogan
Puerto de Mogan, Mogan

Har du vært i El Patio Delicatessen? Del dine erfaringer!