“LIGG UNNA”
Anmeldelse av Blue Marlin Mogan - STENGT

Blue Marlin Mogan
Anmeldt 22. januar 2019

Har spist her tidligere og hatt vekslende erfaring. Lot oss friste til en lunsj som viste seg å koste det dobbelte av det som stod på plakaten. Generelt dårlig service og uhøflig betjening. Vi skal ikke tilbake.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, _yvindv2015

Anmeldt 24. september 2018 via mobile enheter

Reiste til puerto de mogan for å spise middag, første vi traff på var denne. Vi takker pent nei og ble svart med uforskammet spanske fraser, kelneren sa blandt annet dra videre til marokko. Gå ikke her. Advarsel. Når jeg spurte hva han mente ble han truende mot oss.

Takk, Lindanger
Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

Fantastisk smakfullmat, store porsjoner, hyggelig personalet. Anbefales sterkeste.
De klarer å oppfylle din drøm om mat. Nydelig lava kaken

Takk, Miroclav L
Anmeldt 15. august 2018

Blu Marlin ble favoritt resturanten etter å ha testet flere i Mogan.Maten er meget god.Servicen var utmerket.Dette stedet anbefales.
Gunn Eva og Tor Nyrud

Dato for besøk: mai 2018
Takk, torn561
Anmeldt 6. august 2018

Vi fikk beskjed fra en litt for fremoverlent "innkaster" om at det var ledig bord om få minutter, men dette drøyet ut i ca 15-20 minutter. Grunnen til at vi orket å vente såpass lenge, var fordi de hadde et par veganske alternativer. Når vi først fikk bestille mat, så tok dette lang tid, i tillegg gikk strømmen hvert 5 minutt. Jeg bestilte en veganburger som var plain og kjedelig. Den veganske paellaen var noe mer smakrik. Hadde gått et annet sted om jeg var i området.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, christianoV1556BJ