“Negativ opplevelse.”
Anmeldelse av Cuba58 "Al Sur"

Cuba58 "Al Sur"
Vurdert som nr. 2 av 15 Restauranter i Playa de Mogan
Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Vi fant denne restauranten på Tripadviser. Gode anbefalinger gjorde at vi oppsøkte denne restauranten. Beklageligvis ble det en svært negativ opplevelse. Fra bestilling til maten ble servert gikk det 1 time og 15 min. Dette etter fleire purringr. Når maten kom var den kald/lunken og lite delikat. Unnskyldningen var feil med gassvarmesystemet på kjøkkenet. Ingen orientering eller beskjeder underveis. Det positive som skjedde var en stille innrømmele fra kelneren med at vi slapp å betale for dette dårlige måltidet.

Takk, mariusn596

Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Fant denne plassen på Tripadvisor og ble ikke skuffet. Kelner anbefalte retter vi ellers ikke ville valgt og vi ble positivt overrasket. Tunfisken anbefales til middag og pina colada til dessert. Vi kommer tilbake!

Takk, heg-hun
OsmanyBC, Director de Relaciones Públicas på Cuba58 "Al Sur", svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. november 2018

Velkommen GrandTour!
Mange tak for din mening og kommentar, du ved ikke, hvor meget vi værdsætter meddelelser som din, vi håber vi ses snart igen!

Anmeldt 11. november 2018

Dette er en litt anonym superbra cubanske restaurant. Prøv avokado salaten, meget god og spesiell, paella der er også herlig. I tillegg lager de masse gode retter bare du sier om du vil ha kjøtt eller fisk som ikke står på menyen. Vi fikk noen utrolig gode middager der. Pina Coladaen som de lager der, beste vi noen gang har smakt. Spiste der nesten hver dag den uka vi var i Mogan. Kelnerene var også veldig hyggelige og hjelpsomme og det var rent og pent. Anbefaler virkelig å gå på "Al Sur" å spise

Takk, NorunnH

Velkommen NorunnH!
Tusen takk for din mening og kommentar, du vet ikke hvor mye vi setter pris på meldinger som din, vi håper å se deg igjen snart!

Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Fant stedet på TripAdvisor - nye eiere og drivere. Vi tok anbefalingen om å prøve cubansk og ble ikke skuffet. Smakfull og spennende forrett med grillet grønn banan, kylling og mm. Hovedrett av and og kylling - også den med mange nye smaker. Papaya på huset til dessert. Priser langt under havna, topp service og oppmerksom servitør. Det er bare å nyte!

1  Takk, 894lisbethf

Velkommen Lisbeth!

Anmeldt 25. oktober 2018 via mobile enheter

Vi valgte Cuba58 for å spise og treffe venner. Hel greitt, toalettene var oppusset og delikate. Maten Ok, vinen god og rimelig.

Men tror det vil være lurt at gjestene kan bedre spansk og servitøren bedre engelsk. Vi skulle treffe en venn som kom noe senere. Det var ikke enkelt å forstå for servitøren, men vi lykkedes til slutt.

Hyggelig var det!

Takk, 117arildd
OsmanyBC, Director de Relaciones Públicas på Cuba58 "Al Sur", svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. oktober 2018

Velkommen Arild!

Reisende som så på Cuba58 "Al Sur", så også på

Puerto de Mogan, Mogan
Puerto de Mogan, Mogan

Har du vært i Cuba58 "Al Sur"? Del dine erfaringer!