“Hatt flere nydelige måltider og drinker her ”
Anmeldelse av Cuba58 "Al Sur"

Cuba58 "Al Sur"
Vurdert som nr. 2 av 15 Restauranter i Playa de Mogan
Anmeldt 16. november 2018 via mobile enheter

Vi har vært på denne restauranten flere ganger denne uken. Nydelig spennende mat som ga mersmak. Vi ble foreslått forretter og hovedretter å dele, slik at vi fikk smake mye forskjellig. Alt var veldig godt. En av vennene var Mojhitos kjenner og sa at den var utrolig god. Kunne bare være enig i det .

Takk, 535maritak
OsmanyBC, Director de Relaciones Públicas på Cuba58 "Al Sur", svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. november 2018

Velkommen 535MARITAK!
Tusen takk for din mening og kommentar, du vet ikke hvor mye vi setter pris på meldinger som din, vi håper å se deg igjen snart!

Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Vi hadde et meget vellykket besøk på denne restauranten som ligger noen hundre meter opp fra havna. Spiste dagens mixed Paella som var mer enn nok mat til to og meget velsmakende Servitøren var veldig serviceminded og valgte en god lokal ( og rimelig ) vin for oss til maten.
Pina Coladaen før maten var også helt topp.
Anbefaler restauranten både for mat og service.

Takk, 292_ysteine

Velkommen 292_ysteine!

Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Vi fant denne restauranten på Tripadviser. Gode anbefalinger gjorde at vi oppsøkte denne restauranten. Beklageligvis ble det en svært negativ opplevelse. Fra bestilling til maten ble servert gikk det 1 time og 15 min. Dette etter fleire purringr. Når maten kom var den kald/lunken og lite delikat. Unnskyldningen var feil med gassvarmesystemet på kjøkkenet. Ingen orientering eller beskjeder underveis. Det positive som skjedde var en stille innrømmele fra kelneren med at vi slapp å betale for dette dårlige måltidet.

Takk, mariusn596
Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Fant denne plassen på Tripadvisor og ble ikke skuffet. Kelner anbefalte retter vi ellers ikke ville valgt og vi ble positivt overrasket. Tunfisken anbefales til middag og pina colada til dessert. Vi kommer tilbake!

Takk, heg-hun

Velkommen GrandTour!
Mange tak for din mening og kommentar, du ved ikke, hvor meget vi værdsætter meddelelser som din, vi håber vi ses snart igen!

Anmeldt 11. november 2018

Dette er en litt anonym superbra cubanske restaurant. Prøv avokado salaten, meget god og spesiell, paella der er også herlig. I tillegg lager de masse gode retter bare du sier om du vil ha kjøtt eller fisk som ikke står på menyen. Vi fikk noen utrolig gode middager der. Pina Coladaen som de lager der, beste vi noen gang har smakt. Spiste der nesten hver dag den uka vi var i Mogan. Kelnerene var også veldig hyggelige og hjelpsomme og det var rent og pent. Anbefaler virkelig å gå på "Al Sur" å spise

Takk, NorunnH

Velkommen NorunnH!

Reisende som så på Cuba58 "Al Sur", så også på

Puerto de Mogan, Mogan
Puerto de Mogan, Mogan

Har du vært i Cuba58 "Al Sur"? Del dine erfaringer!