Ikke fornøyd med servicen

Denne banen må bare oppleves. Men det er et MEN. Den er bygget mellom fjellene i Tauro dalen. Men... les mer

Anmeldt 21. desember 2021
KristenT580
Haugesund, Norge
Golf for alle.

Her er det to baner. En for oss amatører og en for de gode. Jeg spilte bare på par 3 banen, men det... les mer

Anmeldt 22. mars 2020
janh112
Oslo, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Gran Canaria
Gran Canaria Buggy Tours
522 anmeldelser
Anmeldt 18. april 2018

Anfi Tauro har både en korthullsbane, som vi ikke besøkte, og en 18 hullsbane.
18 hullsbanen er skutt ut i fjellet og er bygget opp med fairwayer og veier på mange nivåer. Man må kjøre bil, og bilene må ha gode bremser for man kjører rett opp og rett ned. Utslagsstedene ligger mange meter over eller under fairwayene og greenene. Overalt er det murer og fjell, vann finnes og. Det er en fantastisk bane man bare må oppleve, ingen av oss hadde sett maken.
Til tross for utfordringene var den morsom å spille!

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, tomrut
AnfiGroup, Director de Relaciones Públicas på Anfi Tauro Golf, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. april 2018

Dear Tomrut

Our main aim is our guests' complete satisfaction therefore we were happy that you took the time to pass onto us your comments and observations. We hope to see you back again soon!

Best Regard

Anmeldt 25. oktober 2017

Anfi Tauro Golf er en fantastisk golfbane med flotte Fairways og Greens, og veldig varierte hindringer, som gjør banen morsom og utfordrende å spille på.

Dessverre er GreenFee i høysesongen (okt.-april) er veldig høy !!!

Dato for opplevelse: oktober 2017
1  Takk, Exploration798884
Anmeldt 16. april 2017

Spilte banen i november, hvor den var i fantastisk fin stand. Banen er utfordrende med masse forhindringer, de fleste som bunkers - men unngår du å komme dit kan det bli en meget bra runde.

Dato for opplevelse: november 2016
1  Takk, Exploration798884
Anmeldt 29. januar 2017 via mobile enheter

Dette er ett fantastisk anlegg å spille golf på. Nydelige og innbydende omgivelser. Flott anlegg med store variasjoner mellom hullene. Velholdt anlegg på alle områder. Denne bør oppleves av alle en eller annen gang

Dato for opplevelse: januar 2017
Takk, 872p_lb
Anmeldt 17. januar 2017 via mobile enheter

Vi har hus i Tauro et flott sted..feiret jul og nytt år, vi bruker dette stedet 3-4 mnd i året.
Flott klima.. flott golf bane..
Kjæmpe Resturang Tauro grill på området..
Vi gledes og anbefaler dette for alle vi kjenner..

Dato for opplevelse: januar 2017
Takk, Ivar F