TripadvisorUSD 147
ZenHotels.comUSD 151
Anmeldt 15. november 2018

Jeg overnattet på stedet fordi jeg skulle holde et innlegg på et møte. Det kan bli en dyr fornøyelse fordi jeg ble nektet kvittering til tross for at jeg dokumenterte at beløpet var betalt. Utrolig slett service og stor inkompetanse

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, HHolmengen
Anmeldt 29. august 2017 via mobile enheter

Vi bodde en natt i sommer underveis til Finnmark. Opplevelsen var så positiv at bestemte oss for å komme tilbake i løpet av 2017. Det har vi gjort og har hatt en fin langhelg med fotturer i fjellet og to gode middager i restauranten. Vi kommer tilbake.

Takk, OleHarry2013
Anmeldt 14. august 2017 via mobile enheter

Gammelgarden er en perle av et hotell. Atmosfære, sjel ...og god standard på rommene. Og en restaurant som er absolutt verdt turen hit alene. (Selv om reinsdyrkjøttet kunne vært litt mer stekt).

Men at vi må betale for to netter for å bo en natt, har vi aldri opplevd før, hverken i utlandet eller hjemme i Norge ( hoteller vet å ta seg betalt der også !) . Sannsynligvis fordi det foregikk et sykkelløp der den helgen vi var der, og man vil tjene litt ekstra i forbindelse med det. Men å pålegge gjestene å betale for flere netter enn de bor der ...svensker har vel også anstendighet ?

Så i stedet for full score, er vi snille og gir 3.

1  Takk, eyvindsa
Anmeldt 2. august 2017 via mobile enheter

Har kommet fra et Spahotell i Strømstad som var veldig bra, men er nær himmelen nå.
Sjekket inn og dikk et fantastisk rom, nytt delikat og innbydende. Gigg deretter i restaurant som er fra ca år 1600 og bestilte 3 retters vilt meny med tilhørende drikke.
Startet med en husets dry Martini med tyttebær og syltet perleløk. Fantastisk.
Deretter Løjrom og passende hvitvin. Utsøkt !!! Til hovedrett reinsdyr indrefilet og en fantastisk Cote de Rhone. Til dessert Is og multesorbet og varme multer ved siden.

Et fantastisk måltid.
Stedet anbefales på det sterkeste. Flotte rom og delikat mat til en overkommelig pris.

Takk, tores581
Anmeldt 27. juli 2017 via mobile enheter

Overnattet her en natt. Helt ok rom, men vanskelig å få tak i betjening. Spiste middag som skulle være buffet. Dårlige greier, kun en varmrett, og lite smak. Dette kan gjøres langt bedre. En 3-er for rommet og en 2-er for maten.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, 762einarb