Bli belønnet med One Key
    16.1 km fra Rungstedgaard
    12.7 km fra Rungstedgaard
    Se flere hoteller i Rungsted
    Anmeldt 11. juli 2017

Fint beliggende hotell med kort vei til flere severdigheter som Karen Blixen museet, Louisiana museum for moderne kunst. Gangavstand til Rungsted havn, med flere serveringssteder og noen butikker. Også kort vei til København, hvis man ønsker en tur til byen.

Dato for oppholdet: juli 2017
    Takk, Morten E
    Anmeldt 7. juli 2017 via mobile enheter

Hotell hvor man får mye for pengene Tilgang til kaldt kildevann og varm kaffe hele døgnet. Stor morgenmstsbuffet.Hotellet har stor park og ligger helt i nærheten av eksklusive Rungsted havn og Rungsted golfklubb

Dato for oppholdet: juli 2017
    Takk, larsj898
    Anmeldt 18. juni 2017 via mobile enheter

Vi overnattet her på vei hjem. Enkelt konferansehotell men utsøkte omgivelser. Like ved Karen Blixen museet. Kort gangavstand til Rungsted havn med mange gode restauranter. Praktfull dansk frokost. Vennlig og profesjonelt personale.

Dato for oppholdet: juni 2017
    1  Takk, tgm_oslo
    Anmeldt 25. juli 2016 via mobile enheter

Dette er et konferansehotell. Det synes og det gjøres ikke noe for å skjule det. Men i sommerferien er det et aldeles praktfullt bed and breakfast. Vi reiste 4 stk voksne/ungdom og leide 2 rom i 3 netter. Rommene er ikke bedre enn de lover, men heller ikke dårligere. Frokosten(morgenmad) var dansk, som forventet i Danmark. Omgivelsene og eksteriøret var ganske upper class. Sykkel kunne man leie på stedet. Kaldt flaskevann og kaffe døgnet rundt var inkludert. Betjeningen forstod godt standard norsk og var langt mer hjelpsom enn man kunne forvente for prisen.
    En liten bar var der også, satt opp midlertidig for sommergjester. Den var mer for servicen enn noe annet. Den var ikke mye i bruk. Lunch og middag måtte vi ordne selv, naturlig nok på en B&B. Det er 10 minutter å gå til 9-10 forskjellige restauranter/kafe/kro. Hånkler til stranden kunne lånes i resepsjonen.

Dato for oppholdet: juli 2016
    Takk, Rune H
    Anmeldt 24. juli 2016

Rolig område med parker og skogsområder, egnet til aktivitet, rusleturer og fugletitting. Hyggelig og vennlig personale. Fint rom med utsikt til parken. Rikholdig og god frokost. Flotte parkeringsplasser. Sentral beliggenhet. Kort vei til nydelig sandstrand og småbåthavn med mange spisesteder. Følte oss velkommen. Frister til gjentagelse.

Romtips: Bodde i ny bygning i parken.
    Dato for oppholdet: juli 2016
    Takk, sveinagel