Gratis avbestilling frem til 20.08.22
Priceline
Orbitz.com
Expedia.comUSD 187
Anmeldt 14. juli 2019

Dette hotellet bærer preg av at det er kurs og konferanser som er vanlig selv i en ferie tid. Men det er kort vei til stranden og båthavn med flere restauranter hvor du kan få diverse mat. Savnet et hyggelig sted og være på kvelden.

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, Reidar0504
Anmeldt 28. april 2019

supert hotell
jeg digger beliggenhet, atmosfære og ikke minst den beste sunneste frokosten. Og så gratis sykler da.
Her må alle bo om du er i nærheten. nært rungsted havn med mange hyggelige restauranter, og is.

Dato for oppholdet: juli 2018
2  Takk, fruhinsch
Anmeldt 11. juli 2017

Fint beliggende hotell med kort vei til flere severdigheter som Karen Blixen museet, Louisiana museum for moderne kunst. Gangavstand til Rungsted havn, med flere serveringssteder og noen butikker. Også kort vei til København, hvis man ønsker en tur til byen.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Morten E
Anmeldt 7. juli 2017 via mobile enheter

Hotell hvor man får mye for pengene Tilgang til kaldt kildevann og varm kaffe hele døgnet. Stor morgenmstsbuffet.Hotellet har stor park og ligger helt i nærheten av eksklusive Rungsted havn og Rungsted golfklubb

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, larsj898
Anmeldt 18. juni 2017 via mobile enheter

Vi overnattet her på vei hjem. Enkelt konferansehotell men utsøkte omgivelser. Like ved Karen Blixen museet. Kort gangavstand til Rungsted havn med mange gode restauranter. Praktfull dansk frokost. Vennlig og profesjonelt personale.

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, tgm_oslo