Gratis avbestilling frem til 13.08.21
Expedia.comUSD 149
Priceline
Trip.comUSD 169
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

En uke på Rungstedgaard i slutten av juli 2020, og som min kone sa; Vidunderlig.
Stedet; rolig atmosfære, flotte rom, utallige steder å slappe av, turmuligheter, renhold og corona sikkerhet av en annen verden.
Personalet; kjempehyggelige, bisto på alle plan.
Maten; frokosten, selv med corona restriksjoner i høysetet var den imponerende. Hver dag. I hele uka vi var der. Middagen også. Og i tillegg kunne man kjøpe matpakker når vi var på tur. Nydelig det og. Faktisk så bra at da vi dro hjem fra Danmark (etter et opphold i Køge) dro vi innom og kjøpte matpakke til hjemturen.
Takk for oss. Vi kommer garantert tilbake.
Ellen og Kai

Takk, kais478
Anmeldt 14. juli 2019

Dette hotellet bærer preg av at det er kurs og konferanser som er vanlig selv i en ferie tid. Men det er kort vei til stranden og båthavn med flere restauranter hvor du kan få diverse mat. Savnet et hyggelig sted og være på kvelden.

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, Reidar0504
Anmeldt 28. april 2019

supert hotell
jeg digger beliggenhet, atmosfære og ikke minst den beste sunneste frokosten. Og så gratis sykler da.
Her må alle bo om du er i nærheten. nært rungsted havn med mange hyggelige restauranter, og is.

Dato for oppholdet: juli 2018
2  Takk, fruhinsch
Anmeldt 11. juli 2017

Fint beliggende hotell med kort vei til flere severdigheter som Karen Blixen museet, Louisiana museum for moderne kunst. Gangavstand til Rungsted havn, med flere serveringssteder og noen butikker. Også kort vei til København, hvis man ønsker en tur til byen.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Morten E
Anmeldt 7. juli 2017 via mobile enheter

Hotell hvor man får mye for pengene Tilgang til kaldt kildevann og varm kaffe hele døgnet. Stor morgenmstsbuffet.Hotellet har stor park og ligger helt i nærheten av eksklusive Rungsted havn og Rungsted golfklubb

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, larsj898