Orbitz.com
Travelocity
ZenHotels.com
Anmeldt 12. august 2019 via mobile enheter

Det er et veldig bra badeland med flere gode sklier. Vi var 8 og den desiderte favoritten var Wild river, men de to høyeste er også veldig bra. Alt i parken var nært og det var ikke så lange avstander.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, asdadof
Anmeldt 11. august 2019 via mobile enheter

Vi var 4 voksne og 4 barn som avsluttet sommerferien på Lalandia. Vi leide en hytte med 3 soverom og hems. Det var supert. Vi badet, spilte bowling, fikk massasje, shoppet, spiste og drakk. Egen grill med kull var også der. Vi kommer gjerne igjen.

Dato for oppholdet: august 2019
2  Takk, 376dagfinnn
Anmeldt 27. juli 2018 via mobile enheter

Flott område med alt på ett sted. Badeland, butikker, spisesteder og mange andre aktiviteter. En bra dagligvarebutikk som ikke var så alt for dyr.
Innhengning for kosete geiter og disse stativer mellom leilighetene/hyttene.
Badelandet var stort og flott. Rent, pent og ryddig i garderobene!
Ved ankomst hytten var det ca 147 grader inne. Ikke rart når det står i reglene at alle vinduer og lufteluker skal være stengt ved avreise. Første natten var det uutholdelig å ligge på hemsen.
Ellers en fin opplevelse!

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, frankmE1896LE
Anmeldt 17. juli 2018 via mobile enheter

Vi reiste til lalandia rødby dette året etter en meget god opplevelse i billund for 2 år siden. Det angret vi på. Selv om vi er bare 4 personer leide vi et comfort8 hus. Huset var illeluktende,nedslitt med ekkelt bad uten skikkelig dusjmuligheter. Ok kjøkken men med hybelkjøleskap for potensielt 8 personer? (til sammenligning hadde comfort pluss 4 i billund stort godt kombikjøleskap). Sengene var så dårlige at det gikk utover nattesøvnen og ryggen. Hodeputene var en vits av noen utdaterte lefser. Selve underholdningsdelen var mye lik billund men rødby bar likevel preg av generell dårligere kvalitet. Aquadome var nesten som forventet men også her ble det litt skuffende til sammenligning mellom rødby og billund. Lite plass for voksne å slappe av, men barna storkoste seg i badelandet her liksom i billund. Maten på de forskjellige restauranter var varierende men ikke i den dårlige enden av skalaen. Servitørene på enkelte restauranter var unge og uerfarne og det kunne fort mangle på tilbehøret. Men de var imøtekommende og serviceinnstilte så det ble likevel et pluss.

Vi valgte rødby i år først og fremst for å variere på attraksjoner rundt lalandia siden vi har lange opphold. (8 dager) Knuthenborg safaripark, bonbonland, en labyrintpark og dagstur til københavn var planlagt av utfarter, men som sagt angret vi oss i det sekundet vi entret feriehuset i lalandia rødby. Velg heller lalandia billund hvis du planlegger en tur. Det er ihvertfall vår anbefaling.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, vhove
Anmeldt 26. juli 2017 via mobile enheter

Vi hadde leid hytte med 8.sengeplasser for storfamilien. Vi bodde fredag til mandag. Det passet ypperlig med badeland, da været hele helgen var dårlig. Barna var super Happy med badeland og monky-tonky land. Hytten var stor nok til vårt behov og vi hadde fine dager i badeland. Kort veg til butikk og strand.
Vi kommer gjerne tilbake senere.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, aleandrab