ScandicHotels.com
Travelocity
Anmeldt 4. november 2018

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
FrodeAa, Daglig leder på Scandic Ringsaker, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2018

Anmeldt 31. oktober 2018

Anmeldt 23. oktober 2018

Fine rom . Veldig hyggelig og dame i resepsjonen god service . Det var bufe og det smakte fortreffelig og frokosten var i samme klasse. Servicen til kelnerne var også veldig bra. Dette hotellet kan vi trykt anbefale .

Takk, 925haraldh
FrodeAa, Daglig leder på Scandic Ringsaker, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. oktober 2018

Hei

Takk for alle gode ord og takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding.

MVH
Frode Å
General Manager

Anmeldt 22. oktober 2018

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
FrodeAa, General Manager på Scandic Ringsaker, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. oktober 2018

Anmeldt 10. oktober 2018

Skikkelig god frokost, lett å parkere, god seng, passer godt for alle med egen bil, har bodd her før og vært godt fornøyd da også, fint med kjøleskap på rommet, bare noen få hundre meter fra E6, butikker og bensinstasjon like i nærheten.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, jafo39