ScandicHotels.comUSD 108
Expedia.comUSD 108
Trip.comUSD 122
Anmeldt 19. november 2018

Overnattet her i forbindelse med et seminar. Greie konferansefasiliteter. Rommene var ok, men badet knøttlite og det ble klissvått på gulvet. Opplevdes også som noe lytt fra naborom og gang. Fikk veldig god 3-retters middag, vennlige ansatte. Eneste som trekker ned er kunnskapen til jenta i baren. Hun hadde verken peiling på vin eller drinker. Visste dessverre ikke hva Riesling var, kunne verken blande Cosmopolitan, White Russian eller Aperol Spritz! OK treningsrom, men veldig mye mindre enn man kan se på bildene. Pluss for gratis parkering og lader til hybrid og el bil. Matbutikker mm i nærhet.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Klm0301
FrodeAa, Daglig leder på Scandic Ringsaker, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. november 2018

Hei

Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Takk for gode ord om mat og vennlige ansatte. Jeg beklager virkelig at du ikke fikk det hjelpen du kan forvente i baren. Desverre er noen av båre bad små.

Ha fin dag

MVH
Frode Å
General Manager

Anmeldt 4. november 2018

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
FrodeAa, Daglig leder på Scandic Ringsaker, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2018

Anmeldt 31. oktober 2018

Anmeldt 23. oktober 2018

Fine rom . Veldig hyggelig og dame i resepsjonen god service . Det var bufe og det smakte fortreffelig og frokosten var i samme klasse. Servicen til kelnerne var også veldig bra. Dette hotellet kan vi trykt anbefale .

Takk, 925haraldh
FrodeAa, Daglig leder på Scandic Ringsaker, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. oktober 2018

Hei

Takk for alle gode ord og takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding.

MVH
Frode Å
General Manager

Anmeldt 22. oktober 2018

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
FrodeAa, General Manager på Scandic Ringsaker, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. oktober 2018