Anmeldt 1. april 2019

Grei adkomst til hotellet som ligger i et lite handelsområde omringet av jorder og gårder, utenfor sentrum. Likevel har du bensinstasjon med Jafs gatekjøkken, matbutikk, Biltema, sportsbutikk, apotek og ladestasjon i umiddelbar nærhet. Busstopp utenfor hotellet. Parkeringsplass rett utenfor hotellet (mulig utfordring om plass i høysesong?).

Vi, en familie på fire, fikk rom 203 (standard tomannsrom hvor sovesofa blir brukt som seng) som ligger rett ved trappeoppgangen og med vindu rett ved hovedinngangen. Dette medførte at man ble vekt av frokostgjester som gikk i trappen om morgenen. Om man ikke er var for lyder eller selv skal stå opp tidlig, er ikke dette noe problem. Det er ikke aircondition på rommet og da vi åpnet vinduet for å lufte kom røykluft fra utsiden (røykeområdet) rett inn, så vi fikk ikke luftet.

Enkel og grei standard, litt lite bad hvor jeg savnet hylle/benkeplass for toalettsaker. Fantes kjøleskap på rommet, men avkjøling/termostat er nok deffekt. Det markedsføres med "vår minibar er ganske stor og befinner seg i resepsjonen". Jeg savner vannkoker og te/kaffe på rommet - litt ekstra service de fleste gjester setter pris på.

Frokosten er god med variert utvalg av brød, pålegg, drikke, frukt/grønnsaker, m.m.

Bassenget er kaldt så brukere benytter det kun kort tid. Maks 8 personer i bassenget samtidig.

Som andre nevner bærer bygget, og delvis interiøret, preg av at det er et gammelt.

Mannen min synes dette var et helt greit hotell han godt kunne tenke seg å komme tilbake til, derfor får den generelle vurderingen 'svært bra'.

Romtips: Unngå rom ved trappegang pga støy, og rom som er i nærhet av inngangsparti pga røyklukt.
Takk, VeHelg
FrodeAa, Daglig leder på Scandic Ringsaker, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. april 2019

Hei

Takk for at du tok deg tiden til å gi oss en tilbakemelding, jeg setter stor pris på det.

Anmeldt 27. mars 2019

Hotellet ser veldig gammelt ut fra utsiden. Deler av innsiden bærer også preg av å være en del år. Men visse ting er åpenbart oppusset. Rommene, for eksempel. Badet er riktig nok veldig lite. Men det er ganske lekkert. Ellers er rommene fine og relativt moderne. Gangene virker derimot gamle og slitne. Mest positivt er trolig treningsrom og svømmebasseng. Trenignsrommet er også lite, men nyoppusset og de apparatene som er der, er bra. Hele bassengavdelingen er ganske lekker, garderobene, badstua, selv bassengområdet. Bassenget er bare ca 12,5 meter, men det er delikat og fint der nede. En annen ting som var bra da jeg bodde der, var maten. Utrolig smidig servering av utmerket mat til over 140 til middag! Det står det respekt av. Med andre ord, noen plusser og noen minuser. Er nok et typisk konferanse-hotell. Veldig grei avstand til E6, da.

Takk, Harald G
FrodeAa, Daglig leder på Scandic Ringsaker, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. mars 2019

Hei

Tusen takk for at du tok deg tiden til å gi oss en fin og konstruktiv tilbakmelding.

Takk for alle gode ord også.

Anmeldt 24. mars 2019 via mobile enheter

Utrolig skuffet over det aller meste. Selv om resepsjonistene var ypperlige, holder det ikke når resten av opplevelsen var dårlig.
Tørr og smakløs buffet både til lunch og middag ( det samme utvalget) frokosten var grei, sett bort ifra kalde speilegg /bacon . Det nybakte brødet var oppløftende.
Konferansesnacks var fort tomt , sett bort ifra kjøttpålegget ( som sto varmt hele dagen ) og gulosten som krøllet seg i varmen. Smootien med chiliflak var utmerket, synd det bare ble satt frem én flaske.
Rommene var slitte , bittesmå bad og slett rengjøring. Putene var klumpete og dynene tunge og harde.
Sjelden man opplever så dårlig standard.
Første og siste gangen vi velger dette hotellet.

1  Takk, michellemU4597EV
FrodeAa, Daglig leder på Scandic Ringsaker, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. mars 2019

Hei

Takk for at du tok deg tiden til å gi oss en tilbakemelding. Jeg beklager at oppholdet ikke ble som du kan forvente på hotell. Normalt får vi veldig gode tilbakemeldinger på mat. Jeg tar med meg din tilbakemelding slik at vi kan lære av denne.

Anmeldt 19. mars 2019

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
FrodeAa, Daglig leder på Scandic Ringsaker, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. mars 2019

Anmeldt 10. mars 2019 via mobile enheter

Valgte å overnatte her på gjennomreise. Var noe skeptisk da selve bygget er gammelt. Rommet er helt greit, selv om badet er litt i minste laget.

Det som redder dette hotellet er den utrolig gode hotell frokosten og servicen til de ansatte!

Dette er virkelig et hotell som er verd å stoppe på dersom du er på gjennomreise.

Takk, KjetilH264
FrodeAa, Daglig leder på Scandic Ringsaker, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. mars 2019

Hei

Takk for alle gode ord og takk for at du tok deg tiden til å gi oss en tilbakemelding.