ScandicHotels.comUSD 108
Trip.comUSD 117
Anmeldt 12. juli 2021

Ekstremt dårlig hygiene på rommet og badet. Flekker oppover vegger, hår å smuss på badet. Rommet er generelt dårlig. Veldig dårlig rømningsveier i forhold til brann. Anbefaler totalt renovering av hotellet. Frokosten var god, men for dårlig pga smittevern.Heldigvis var resepsjonisten hyggelig

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Gjest_2021
Frode Aakerland, Daglig leder på Scandic Ringsaker, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2021

Hei

Takk for at du tok deg tiden til å gi oss en tilbakemelding. Jeg begklager at renhold ikke var så bra som du kan forvente.

Anmeldt 15. juni 2021 via mobile enheter

Det var et fint hotell med bra beliggenhet ikke langt fra Hamar sentrum. Det er også et stort kjøpesenter vedsidenav. Personalet var helt utrolige imøtekommende. Vi hadde litt trøbbel med et rom og da gjorde de alt de kunne for at vi skulle få det bra. De var blide og hjelpsomme Frokosten hadde alt vi trengte av varm og kald mat
Det var stille og rolig der. Gratis parkering.

Takk, Inger E
Frode Aakerland, Daglig leder på Scandic Ringsaker, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juni 2021

Hei

Takk for at du tok deg tiden til å gi oss en tilbakemelding og takk alle gode ord.

Anmeldt 12. juni 2021 via mobile enheter

God service, smilende ansatte, og ærlige på at det er dritvarmt på rommene. (30grader)... fikk utdelt vifte. Fikk ekstra puter, håndklær osv. Greit med fri parkering. Rommene var litt små, det samme gjaldt badet, men til prisen fungerte dette for oss

Romtips: Be om de kan åpne vinduet før ankomst så det blirbkjøligere
Takk, Dag Erling N

Hei

Takk for at du tok deg tiden til å gi oss en tilbakemelding.

Anmeldt 15. mars 2021

Dato for oppholdet: mars 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Frode Aakerland, Daglig leder på Scandic Ringsaker, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. mai 2021

Anmeldt 9. mars 2021

Dato for oppholdet: mars 2021