Booking.comUSD 122
FindHotelUSD 122
Orbitz.comUSD 122
Anmeldt 18. juli 2021

Frokosten har ingen korona tiltak bortsatt fra antibac med ingag, det var ingen kontroll med hvor mange personer som var inne med buffenen og ingen holdt en meter. Det var mulighet og burde vært en inngang og utgang og med en ansatt som telte hvor mange personer som var med buffen, men folk fikk bare gå in og ut son som de ville, dersom det var antibac i buffen så den var den skjult. Som en info så er badene utrolig små og når man dusjer så blir hele badet vått.

Takk, 941rikardh
Frode Aakerland, General Manager på Scandic Ringsaker, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2021

Hei

Takk for at du tok deg tiden til å gi oss en tilbakemelding, vi skal se igjennom våre rutiner.

Anmeldt 14. juli 2021

Vi fikk et familierom i kjelleren De kaller det junior suite, hvilken god spøk.. Det var mørkt og ekstremt varmt og tett. Men det verste var renholdet. Som bildene viser var det eksepsjonelt møkkete på rommet. Vi dro etter en natt i stedenfor tre. Hotellet vil bli meldt til mattilsyn og helsemyndigheter

Takk, hegeh572
Frode Aakerland, General Manager på Scandic Ringsaker, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2021

Hei

Takk for at du tok deg tiden til å gi oss en tilbakemelding. Jeg baklager at renholdet på rommet ikke var så bra som du skal kunne forvente på et hotell.

Anmeldt 12. juli 2021

Ekstremt dårlig hygiene på rommet og badet. Flekker oppover vegger, hår å smuss på badet. Rommet er generelt dårlig. Veldig dårlig rømningsveier i forhold til brann. Anbefaler totalt renovering av hotellet. Frokosten var god, men for dårlig pga smittevern.Heldigvis var resepsjonisten hyggelig

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Gjest_2021
Frode Aakerland, Daglig leder på Scandic Ringsaker, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2021

Hei

Takk for at du tok deg tiden til å gi oss en tilbakemelding. Jeg begklager at renhold ikke var så bra som du kan forvente.

Anmeldt 15. juni 2021 via mobile enheter

Det var et fint hotell med bra beliggenhet ikke langt fra Hamar sentrum. Det er også et stort kjøpesenter vedsidenav. Personalet var helt utrolige imøtekommende. Vi hadde litt trøbbel med et rom og da gjorde de alt de kunne for at vi skulle få det bra. De var blide og hjelpsomme Frokosten hadde alt vi trengte av varm og kald mat
Det var stille og rolig der. Gratis parkering.

Takk, Inger E
Frode Aakerland, Daglig leder på Scandic Ringsaker, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juni 2021

Hei

Takk for at du tok deg tiden til å gi oss en tilbakemelding og takk alle gode ord.

Anmeldt 12. juni 2021 via mobile enheter

God service, smilende ansatte, og ærlige på at det er dritvarmt på rommene. (30grader)... fikk utdelt vifte. Fikk ekstra puter, håndklær osv. Greit med fri parkering. Rommene var litt små, det samme gjaldt badet, men til prisen fungerte dette for oss

Romtips: Be om de kan åpne vinduet før ankomst så det blirbkjøligere
Takk, Dag Erling N

Hei

Takk for at du tok deg tiden til å gi oss en tilbakemelding.