ScandicHotels.comUSD 134
Anmeldt 27. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 23. juli 2021

Først av alt, hotelldirektøren har flere ganger fått meldinger om at renhold, smittevern og frokost er under pari, men virker ikke å gjøre noe med det, ref alle anmeldelsene og svarene under. Jeg kan bare bekrefte elendigheten, og vi sjekker ut en dag tidligere enn vi hadde planlagt. Rommet er dårlig rengjort, det er skittent og oppredningen av dobbeltsenga er gjort av noen uten kunnskap, se bilde.Det er også fullt av hår både på seng, og mellom madrasser. Flekker på gulvene, flekker på veggene, skittent badegulv. Altfor varmt på rommet. Hotellet burde vært renovert for lenge siden. Frokosten er en skandale! Jeg har bodd her før og vært meget fornøyd med frokosten, men denne gang var den langt under pari. Dårlige smaker, dårlig utvalg, tilberedt uten kjærlighet fra kjøkkenet. Og et helt utrolig dårlig smittevern. Ingen kontrollerer, eller bryr seg om, hvor mange gjester som er tilstede. Det er hotellets ansvar å påse at ikke alle kommer på samme tid, og det klarer andre hoteller ved forskjellige virkemidler. Det var proppfullt av mennesker, det var hosting overalt, gjester som hostet i hendene og etterpå tok på brødkniv og annet utstyr. Og her kommer en annen helt unødvendig ting; hvorfor i all verden tvinges gjestene til å skjære opp eget brød i disse covid-tider?? Det må gjerne være et alternativ, for de som tør, men da skal det samtidig være ferdig oppskjært brød tilgjhengelig, som kjøkkenet har besørget forsvarlig og smittefri oppskjæring av. Det eneste plusset denne gangen går til hyggelig betjening blant renholdere og resepsjon. Men det hjelper ikke. Lenger nede skrev hotelldirektøren: "vi skal se igjennom våre rutiner." Men det har man ikke gjort, ting er akkurat lik i dag som de var for en, to , tre og fire uker siden. Skammelig!
Jeg ønsker at det tas til etterretning og at dere tar klagene fra gjestene deres på alvor.

1  Takk, 514mascot
Anmeldt 22. juli 2021

Har i flere år benyttet Scandic sitt fordelsprogram. Noen meget bra, noen ikke helt på topp. Vi skal ALDRI, ALDRI overnatte på dette hotellet noen gang. Fikk ikke beskjed om at restaurant var stengt da vi bestilte, rommet og stolene var så skitne at vi ikke orket å sitte i dem, badet var laget for pygmeer og dusjhode var ødelagt. Til slutt; temperatur på rommet var ca på badstuenivå.

Takk, 35haraldf
Anmeldt 18. juli 2021

Frokosten har ingen korona tiltak bortsatt fra antibac med ingag, det var ingen kontroll med hvor mange personer som var inne med buffenen og ingen holdt en meter. Det var mulighet og burde vært en inngang og utgang og med en ansatt som telte hvor mange personer som var med buffen, men folk fikk bare gå in og ut son som de ville, dersom det var antibac i buffen så den var den skjult. Som en info så er badene utrolig små og når man dusjer så blir hele badet vått.

Takk, 941rikardh
Frode Aakerland, General Manager på Scandic Ringsaker, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2021

Hei

Takk for at du tok deg tiden til å gi oss en tilbakemelding, vi skal se igjennom våre rutiner.

MVH
Frode Å
General Manager

Anmeldt 14. juli 2021

Vi fikk et familierom i kjelleren De kaller det junior suite, hvilken god spøk.. Det var mørkt og ekstremt varmt og tett. Men det verste var renholdet. Som bildene viser var det eksepsjonelt møkkete på rommet. Vi dro etter en natt i stedenfor tre. Hotellet vil bli meldt til mattilsyn og helsemyndigheter

Takk, hegeh572
Frode Aakerland, General Manager på Scandic Ringsaker, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2021

Hei

Takk for at du tok deg tiden til å gi oss en tilbakemelding. Jeg baklager at renholdet på rommet ikke var så bra som du skal kunne forvente på et hotell.

MVH
Frode Å