ScandicHotels.com
Anmeldt 19. august 2021

Anmeldt 18. august 2021

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Besøkte Scandic Ringsaker fordi vi ønsket et rimelig hotell på gjennomreise. Prisen står i forhold til standard, da det er et eldre og ganske slitent hotell. Vi forventet ikke luksus, så det var helt greit. God service i resepsjonen, gratis parkering med lademulighet, fint svømmebasseng som barna elsket og god frokost. Døren på badet er av glass og kan ikke låses, det trakk ned. Samme med badets størrelse. Ellers helt ok, og vi overnatter gjerne igjen på neste gjennomreise.

1  Takk, kathwaa
Anmeldt 8. august 2021

Anmeldt 30. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com