Anmeldt 2. juli 2019 via mobile enheter

Bodde en natt på Quality Bodensia i Boden. Siden de største rommene var fullbooket fikk vi et standard rom. Ok, men for lite etter min mening. Koselig resepsjonen kombinert med bar og restaurant. Siden alle bordene i restauranten så ut til å være booket for kvelden, ble vi også anbefalt å prøve en av de andre restaurantene i byen.
Frokosten var veldig bra i en annen etasje med mye større plass.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, 662ronaldb
Barbro G, Chef på Quality Hotel Bodensia, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. juli 2019

Tack för ditt omdöme och välkommen tillbaka till oss.

Anmeldt 3. august 2018

Hotel Bodensia ligger midt i Boden sentrum. Jeg fikk rom i 9. etasje og hadde en fantastisk utsikt over byen. Rommet var et normalt dobbeltrom og fungerte greit. Stille og rolig og alle fasciliteter man bør forvente. Frokostbuffeten var god og restaurangen den ble servert i var stor og luftig. Det var derfor en fredelig og god opplevelse å kose seg med mat og kaffe uten opplevelse av stress og kaos som man ofte opplever i for små frokostsaler.
Hotellet står i stil med resten av Boden; Sjarmerende, rolig, vennlig og avslappende. Dette var en fin opplevelse.

Dato for oppholdet: august 2018
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, LarsVS_12
Barbro G, Chef på Quality Hotel Bodensia, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2018

Vad trevligt att du är nöjd med din vistelse hos oss. Vi hälsar dig välkommen tillbaka till oss.

Anmeldt 1. august 2018 via mobile enheter

Hotellet begynner å bli noe slitt og en liten oppussing begynner å bli nødvendig.
Rommet var forsåvidt greit, men det var veldig varmt siden det ikke er air condition. Dette er normalt ikke et stort problem, men denne sommeren har ikke været vært normalt.
Frokosten var bra med godt brød, greit utvalg av pålegg samt litt varm eggerøre og bacon.
Betjeningen var hele tiden hyggelig og hjelpsomme.
Baren har greit utvalg med god drikke, fant flere nydelige øl fra lokale bryggerier som de ikke har på systembolaget engang, anbefales å prøve.

Dato for oppholdet: august 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, erikbang

Tack för ditt omdöme och vad trevligt att du är nöjd med din vistelse hos oss

Anmeldt 29. juli 2018

Fint hotell midt på torvet i byen. God frokost med lang varighet som også passer feriegjester. Varmt på rommene, spessielt de med morgensol. Savner A/C og kjøleskap på rommet for å holde drikke kald. Koselig resturant på hotellet.
Varmt bad. Forstår ikke hvorfor håndkle-tørker på være på. Bidrar med sine 50 graders varme til å varme opp resten av rommet ekstra.

Romtips: Be om rom som ikke har morgensol på sommeren.
Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, stipaul74

Tack för ditt omdöme, det är värdefullt för oss. Vi hälsar dig välkommen tillbaka

Anmeldt 11. august 2017

Flott beliggenhet og imøtekommende personale. Fikk et mye bedre inntrykk av hotellets oppholdsrom og hotellrom utseendemessig enn det bildene viser. God frokost og godt renhold! Gode senger å sove i. Restaurant og bar i lobbyen, relax og sauna i toppetasjen. Restauranten hadde god mat, men dessverre fokuserte de bare på spanske retter. Slik at det holdt med ett besøk. Rolig og hyggelig atmosfære i baren. Fikk dessverre ikke tid til å oppleve Relax & Sauna.

Blir dessverre minus på hotellrommene pga ingen minibar, godt nedsittede og ustabile stoler som en av de voksne vippet over ende og fikk kul i pannen av. I dusjen var nedfallet mot sluken for bratt og man opplevde å skli nedover mot sluken.
Ellers opplevdes heisene som godt brukt og utdatert, og kunne trengt seg en smurning. Ingen gratis parkering på hotell. Men de kunne tilby parkering for 80 SEK/døgn på det nærmeste P-huset som er ca 100meter unna.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, annhte