Herregud for en fantastisk plass.

Vi elsket Jose fra skuespillet. Alt er så gjennomført. Passet like fra for 6åringen som til 42... les mer

Anmeldt 2. august 2018
anettee193
Fantastisk

Anmeldt 26. juli 2018
ceciliesj
Alta, Norge

Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

Vi elsket Jose fra skuespillet. Alt er så gjennomført. Passet like fra for 6åringen som til 42 åringen.

Hele parken er fantastisk. Bare den måten de handterer dyrene sine og gjestene sine er langt over gjennomsnittet bra.

Anbefales til alle sammen. Og i tillegg får man dag to gratis.

Normale priser på mat og annet inne på området. Helt ok buffet. Hadde nok ikke valgt den på nytt, men alt det andre er så bra at det betyr ingenting.

Vi storkosa oss.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, anettee193
Anmeldt 26. juli 2018 via mobile enheter

For to år siden dro vi til bla. Disney, Sea World og Discovery Cove i Florida. Western Farm er på høyde med flere av stedene vi besøkte der! Fantastisk bra opplegg, veldig godt tilrettelagt for publikum med at det er forskjellige show rundt om kring i parken, slik at publikum får med seg alt som skjer! Fantastisk Zipline som var kommet i år! Og statistene klarer å holde karakteren sin gjennom hele dagen!
Underbart!
Vi kommer tilbake, så bare pass deg, Scarface!

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, ceciliesj
Anmeldt 13. juli 2018 via mobile enheter

Har vært her i hele dag. En vanvittig opplevelse, selv for voksne. Opplegget der de drar barnene med er en inner 10. Stå på dere gjør en god jobb. Og forresten maten var veldig god.

Dato for opplevelse: juli 2018
1  Takk, 777leifm
Anmeldt 20. november 2016

Hvem har ikke lekt cowboy i sin barndom? Her opplever man det man leste om i ungdomsbøker og tegneserier - der det uventede ventet ved hvert gatehjørne. Her er et autentisk miljø hvor man får føle på kroppen de forestillinger man hadde den gang. Anbefales for alle som har sansen for Ville Vesten!
Rimelig pris. Særdeles vennlig betjening!

Dato for opplevelse: juli 2016
Takk, 646arildg
Anmeldt 10. august 2016 via mobile enheter

Dette er en dagsopplevelse alle som er innom Boden med barn bør få med seg. Anbefaler å være der senest 1 time etter åpning da programmet for dagen er gjennomtenkt å ment for at man skal få være med på en liten opplevelse. Alle show gjennomføres bare en gang per dag. En del av showet er en musikkonkurranse som gjennomføres innedørs. Passer perfekt da man samtidig kan ta seg en lunch fra buffet.

Dato for opplevelse: august 2016
1  Takk, jonhoy