“Fantastisk pizza!”

Teckan’s Vedugnspizzeria
Vurdert som nr. 7 av 16 Restauranter i Arvidsjaur
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

God service, god verdi for pengene og egentlig turens høydepunkt matmessig

10/10

Vi bestillte to pizza, delt på tre personer. Dette ble perfekt forr oss, å vi fikk gleden av å smake flere smaker.

Takk, isabellr69

Anmeldt 25. november 2019

Et av de beste alternativene i Arvidsaur for en god matopplevelse. Vi kjøpte 2 ulike typer Pizza og begge var meget gode. Trivelige og dyktige ansatte. Også mulig å bestille fra ala carte meny. 5.min å spasere fra Hotell Laponia til restauranten.

Dato for besøk: november 2019
2  Takk, runeolsen67
Anmeldt 9. august 2019 via mobile enheter

Pizzaen var veldig god, betjeningen superhyggelig og maten ble raskt ferdig. Positivt overrasket over denne lille restauranten

Dato for besøk: august 2019
2  Takk, frokenlarsen
Anmeldt 27. juli 2019

Jeg og min samboer pluss et vennepar med barna sine skulle ut å spise. Da vi kom til restauranten skulle de akkurat til å stenge mat serveringen. Vi spurte da om vi kunne være så snill å få bestille mat og dette var ingen problem. De hev seg rundt og vi fikk veldig god mat og utrolig god service. Dette var den beste plassen vi var å spiste på når vi var i arvidsjaur!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, 685linns
Anmeldt 9. januar 2021

Dato for besøk: januar 2021

Reisende som så på Teckan’s Vedugnspizzeria, så også på

Arvidsjaur, Norrbotten

Har du vært i Teckan’s Vedugnspizzeria? Del dine erfaringer!