Anmeldt 9. august 2019 via mobile enheter

Kom inn i en resepsjon som stinket dritt. Betjeningen mumlet noe på finsk, gikk inn på et rom å borte ble de. Da vi ikke fikk kontakt med noen andre ble det ikke noe overnatting på oss. Anbefales ikke til andre heller da plassen bar preg av ingen vedlikehold å dårlig hygiene

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, frokenlarsen
Anmeldt 7. august 2019 via mobile enheter

Ble møtt av hyggelig personalet, 150kr for en natt med telt. Overkommelig pris, campingen ligger godt til og har nydelig utsikt. Er sentrumsnært. Men dette såkalte service bygget er ikke noe å skryte av. Du får gitt ut en kode for å kunne låse deg inn i, jeg personlig brukte unødvendig lang tid på å låse denne koden opp. Den hengte seg ofte opp, og da måtte du forsøkte på nytt x flere. Oppleves som de har forsøkt å modernisere service bygget med lite hell. Toalettene er skittene og det er dårlig med plass der inne når det er 3 damer som skal stelle seg samtidig. Dusjene der kunne ikke brukes så de måtte man bruke inne på selve motellet. Der også måtte du bruke kode for å komme deg inn. Samboeren min hadde dusjet der inne og opplevelsen er dårlig. Var lite trykk på dusjen, dårlig belysning.

Dato for oppholdet: august 2019
1  Takk, heidibS4893YB
Anmeldt 23. juli 2019

Campingplassen ligget solrikt og vakkert til ved elva, sentralt i Haparanda. Oppstillingsplassene er små og er uoversiktlige. Servicebygget, som for øvrig er en gammel tømmerhytte, er elendig. Vannet fra dusjen renner inn på toalettene og i resten av rommet, ingen ting å ta vannet bort med.
Campingen er i tilknytning til et motell. Der er det kjøkken, toaletter og separate dusjer, som er plassert helt i enden av gangen på motellet, som er meget upraktisk. Dusjene der har god plass og var rene, men bar preg av at anlegget burde hatt et «ansiktsløft». Toalettene derimot var skitne, uansett når på døgnet vi var der. Kjøkkenet har stor plass, er lyst og lekkert, men er også slitent.
Med et nytt servicebygg med kjøkken, dusj og toaletter ville løftet standarden betraktelig!

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Liss H
Anmeldt 15. juli 2019 via mobile enheter

Dette er den verste camping vi har vore innom (vi har reist rundt på campingplasser i 31 år). Sanitæranlegget var lite, men ganske nytt, men skittent. Plassert på utsida av bommen. Eit sjokk å komme inn, vi gjekk ikkje inn dit fleire ganger...dusje kunne vi på motellet, det var heller ingen god opplevelse. Pris 295,- PR døgn, de bærer preg av lite vedlikehold. Eneste pluss var at det låg ved sentrum.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, ErnstL664