Anmeldt 26. oktober 2016 via mobile enheter

Rommet var pent, og nokså nyoppusset.
Men var noe galt med ACen. Så var veldig varmt på rommet..
Hjalp nok ikke at det var 32 grader i skyggen på dagen..
Så dette er nok ikke et vanlig problem..
Ble og fult på parkeringen på hotellet, så vi måtte parkere på andre siden av veien, men det er jo kun en mindre detalj

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, katrineh186
Anmeldt 10. august 2016

Vi hadde et helt ok opphold på dette hotellet. service på det jevne og normal standard på frokost, og resepsjon. rommet var rent, hotellet kunne trengt en ansiktsløftning. Vi kan gjerne bo her flere ganger hvis det byr seg en anledning.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, 284kjellerlingb
Anmeldt 5. april 2016 via mobile enheter

Hjelpes.... Sjekket vi inn på IKEA sitt Hotel?? Alt av inventar så ut til å ha kommet fra IKEA. Kanskje ikke så rart når IKEA ligge to min unna. Rommet hadde en fargekombinasjon som nesten gjorde oss svimle. Rosa, oransje, babyblå, innslag av persisk og sort. Border langs taket og et bad fra 70 tallet. Rett og slett grusomt. Å betale €180 for dette er et ran. Var slitne og trengte en seng så ble til at vi ble her. Eneste pluss var badstue på rommet. Frokosten var til å le av. Hvor var maten? Ost og skinke og noen tørre kjøttboller... Styr unna!!

Dato for oppholdet: mars 2016
Takk, Tron O
Anmeldt 15. august 2015 via mobile enheter

Hotellet som for øvrig heter Park Hotell, er greit nok. Rent men slitt. Betjeningen er hyggelig og hjelpsom.
Det som kunne vært bedre er nok at det er mye støy. Både fra trafikken og fra rommet ved siden av. Jeg kunne høre alt som ble sakt av gjennom veggen.
Den eneste såpen som var å vaske hendene med, var såpen i dusjen. Så ungene måtte klatre oppi badekaret å hente såpe hver gang de hadde vært på do. Vi snakket med betjeningen om dette, men de gjorde ikke noe med det.
Alle hånddukene henger inne i dusjen, og blir våt når man dusjer.

Dato for oppholdet: august 2015
Takk, 505tinan
Anmeldt 3. oktober 2014

Helt grusomt!!!! Vi var på ikea shopping og måtte overnatte siden vi ikke rakk oss ferdig. Men etter at den forferdelige natta var over konkluderte vi med at vi har kunnet ha sovet bedre ute. Den eneste positive tingen var at det var Internett. Det var skittent, gammelt og ekkelt. Det var som å sove i en bil som sto i sola med vinduene igjen. Vi fikk etter diskusjon en "nøkkel" til å åpne vinduet men det var til liten hjelp da det var plast plater fremfor vinduene,rett over veien var det høylytt fest fra baren over gata. Tv'en hadde ingen kanaler, noe som personale sa at det ikke hadde vært på lenge. Vi fikk ikke pengen tilbake da vi forsøkte å annulere kjøpet,det var noe vi måtte ta opp med booking selskapet(som var i et øst Europa). Bruk heller de 1000 kronene til å tørke deg bak, du vil sitte igjen med en bedre følelse.

Dato for oppholdet: august 2014
1  Takk, Birgitteme