Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Stilfulle store rom med utsikt ovet elva. Gode senger og stor tv på rommet. Det vsr shampo, balsam, dusj såpe, body lotion og tøfler på rommet. Betjeningen var hyggelig og hjelpsom. God frokost meg egg og laks.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, anitasX5211YN
Anmeldt 6. august 2017 via mobile enheter

Sentralt beliggende hotell. Vi ankom sent på kvelden og da var ikke resepsjonen betjent og dørene låst. Det stod et nummer på døren og få minutter etterpå kom det en fra et vaktselskap og sjekket oss inn. Ble litt skeptisk på standarden utifra fellesområdene, men det viste seg at rommene var veldig fine med gode senger og gode dyner/puter. Frokosten var helt grei - ikke det største utvalget.

Dato for oppholdet: august 2017
1  Takk, bj_rnhelgej
Anmeldt 23. februar 2017 via mobile enheter

Fikk stort flott rom med god seng. Fin sittegruppe badet stort og moderne. Med så stor plass kunne de hatt badekar også. Lobbybaren har ett svært lite utvalg både av drikke og mat.
Frokosten serveres i kjelleren. Ukoselig rom. Noen bord er plassert i korridoren utenfor.
Dårlig utvalg av pålegg.

Dato for oppholdet: februar 2017
Takk, Morol
Anmeldt 30. desember 2016 via mobile enheter

Veldig fine og store rom som er moderne, nyoppussede og delikate. Rommene er nylig pusset opp, og det ser man. Dog har man ikke byttet håndfat på badene noe som trekker helhetsinntrykket noe ned. Har bodd her flere ganger det siste året og rommene er topp!

Sist hadde vi sen ankomst, og da stod det til og med påsmurte sandwich på rommet. Du blir også alltid vist helt inn på rommet av betjeningen, noe som gir et godt inntrykk!

Frokosten er finsk, altså litt kjedelig ift norsk hotellfrokost, men helt OK!

God pris, fin beliggenhet og gratis parkering.

Dato for oppholdet: desember 2016
Takk, Mtangeraas
Anmeldt 19. desember 2016 via mobile enheter

Bodde på junior suite. Stort fint rom med kjøkken. Elendig WiFi gjorde at vi ikke kunne kose oss med Netflix på tv. Veldig varmt på rommet uten noen form for regulerings muligheter. Dårlig rengjort på kjøkkenet med mat flekker å smuler inni skap. Ellers dårlig utstyrt kjøkken. Kunne i det minste vært en kniv der.
Lå hår på badegulvet ved dørkarmen. Frokosten var bra. Ikke som norsk standard men bra.
Uten tvil det beste hotellet i Tornio og Happaranda. Kommer til å bo der igjen.

Dato for oppholdet: desember 2016
Takk, Knut A