Elin S
Anmeldelse av LaFeyra Luxury Rooms
5,0 av 5 boblerAnmeldt 24. juni 2023
Dato for oppholdet: juni 2023
Romtips: Restaurant Molos som også eies og drives av familien er et ypperlig valg til god hjemmelaget mat.
5,0 av 5 boblerVerdi
    kr 4 021
2.3 km fra LaFeyra Luxury Rooms
Se flere hoteller i Limenaria
Anmeldt 4. oktober 2019 via mobile enheter

Utrolig koselig hotell. Rent og veldig gode senger. Bare åtte rom. Familiedrevet. Veldig hyggelige folk. Strand og butikk rett ved. Vil gjerne komme tilbake. Passet fint for store barn. Veldig koselig by tre minutter unna. God mat. Trivelige folk overalt.

Dato for oppholdet: oktober 2019
1  Takk, 434kristinb
Anmeldt 18. august 2019 via mobile enheter

En herlig uke, på et kjempekoselig hotell👍 Deilig og stor seng, med en skikkelig digg madrass. Et rent og fint hotellrom som fungerte fint for 2 voksne😊 Tusen takk for fantastisk service Evaggelia😘 Vi kommer gjerne tilbake😊 Hilsen Kari-Mette og Knut

Dato for oppholdet: august 2019
1  Takk, KMN68
Anmeldt 23. juni 2019

Koselig lite hotell nær strand og lokalt sentrum. Lyse rom, rent og pent. Meget vennlig betjening i resepsjonen. Familiedrevet, hadde et annet hotell i sentrum og restaurant som vi ble meget godt mottatt på. Var veldig opptatt av at vi skulle ha det bra! Stille og rolig sted, deilig å feriere på. Reiser gjerne tilbake!!

Romtips: Rom i andre etasje med sjøutsikt var ypperlig.
Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, feriedilla
Anmeldt 21. juni 2019

Vår reise ble bestilt via Ving. Et nydelig lite familiedrevet hotel. Som det er fremkommet i andre tilbakemeldinger er det svært serviceinnstilt personale som har gjort alt for at vi skal få en super ferie. Vi har hatt ferie i slutten av juni og opplever dette som et stille og rolig feriested hvor det er mulig å slappe av. Eierne av dette hotellet eier også et koselig hotell i sentrum, Molos, hvor det også er restaurant. Vi ble så begeistret for service og mat at vi spiste der alle dager foruten 1 dag. Vi valgte typisk Gresk mat og var svært fornøyd. Rett nedenfor hotellet ved strandkanten, ligger Vanilla Beach bar. De serverer god frokost og ved å kjøpe mat og/eller drikke er solstoler gratis. Bassenget ved hotellet er rent og pent med luksus solstoler. Vi opplevde at det var litt varmt å ligge ved poolen ved hotellet, men et stort pluss at det er saltvann i bassenget. Rommene har alle unik dekor og lekkert bad. Et pluss at det er kjøleskap og fryser på rommet. Rett ved hotellet er det et supermarked med alt man trenger. Også varmmat og deilig fetaost i løsvekt. Dette er et sted vi gjerne vil komme tilbake til. En veldig koselig mor og datter tur.

Romtips: Rom 202 ligger høyt og har utsikt mot sjø
Dato for oppholdet: juni 2019
1  Takk, Hilde R
Anmeldt 30. august 2018 via mobile enheter

Vi var på dette hotellet i juli. Første besøk på Thassos. Anmeldelse med 5/5 baserer seg på at hotellet er lister som 3*** 3/5 hos turoperatør.

Hotellet er et veldig lite familiedrevet hotel. Totalt ca 7 rom? Da vi ankom sent på kvelden ble vi møtt ved bussen og vist til rommet. Eierne av hotellet driver også restaurant Molos som ligger inne i sentrum, så vi ble vist veien ditt etter vi hadde fått lagt fra oss bagasjen. Vi var litt stresset for at restaurantene kanskje var stengt da vi ankom sent, men de holdt åpent.

Hotellet er renovert i 2015/2016(?) og rommene er fint pusset opp. Rommet vi hadde var lite, men man har ikke behov for mer plass om man bare er to personer og ikke planlegger besøk.
Vi hadde ikke bestilt utsikt mot hage/basseng/sjø, men hadde tidligere lest at alle rommene var vendt mot hagen. Vi bodde på det eneste rommet som var vent mot sidegate. Det var noe støy fra hovedveien, men ikke noe problem. Holdt man døren lukket var det ingen ting å høre.

På rommet var det et vindu mot bakhage/inngangsparti. Det var montert blending på det, men det slapp igjennom masse lys på natten. Vi løste dette ved å henge opp et teppe for å hindre lys i å slippe inn. Bak hotellet virket det som lys ble skrudd av og på gjennom natten. Jeg tror vårt rom var det eneste rommet som hadde et slikt vindu. Gav tilbakemelding under utsjekk, da dette er noe de bør utbedre.

Hotellet er plassert 5 minutter rolig gange fra Limenaria sentrum. Det går raskt å gå langs stranden og noen bakgater, så man slipper å gå opp på hovedveien med mer trafikk.

Stranden nedenfor hotellet driftes av Vanilla taverna. Det er gratis solsenger mot at man kjøper drikke fra de. Medbrakt drikke var ikke lov. Stranden var fin og vannet rent. Steiner, men det er ikke noe problem om man har badesko.

Anbefaler dette hotellet. Lite, rolig og fint. Kjempebra service!

Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, andreO-NOR